نیوز سیتی!
29 مهر 1402 - 20:03

نیمکت‌نشینی کامیابی‌نیا و اهتزاز پرچم فلسطین در فولادشهر

دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که نیمه اول این دیدار با حواشی همراه بود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و مس رفسنجان در چارچوب هفته ششم لیگ برتر، عصر شنبه ۲۹ مهر ماه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد که نیمه اول این دیدار با حواشی همراه بود.

حواشی:

* در ۵ تقابل قبلی ذوب‌آهن و مس رفسنجان روی هم رفته ۵ گل به ثمر رسیده که سهم ذوب‌آهن یک و سهم مس رفسنجان ۴ گل بوده است.

* با توجه به برنامه‌های ویژه کانون هواداران ذوب‌آهن برای این مسابقه و تدارکاتی که از ساعت‌ها قبل از شروع مسابقه در نظر گرفته شده بود، تعداد تماشاگران نسبت به دیدار‌های معمول این تیم افزایش یافته بود و تا فاصله ۳۰ دقیقه مانده به شروع این دیدار حدود هزار هوادار ذوب‌آهن در ورزشگاه حضور دارند.

* حضور کمال کامیابی‌نیا در خارج از ترکیب اولیه سبزپوشان و روی نیمکت ذوب‌آهن از نکات جالب این دیدار است.

* پرچم بزرگ فلسطین در چمن ورزشگاه فولادشهر به نشانه همبستگی با مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی به اهتزاز در آمده است.

* بازیکنان ذوب‌آهن با شاخه‌گل‌هایی بر دست وارد زمین مسابقه شدند که پس از مراسم ابتدای بازی به سمت هواداران رفته و شاخه‌گل‌ها را به سمت سکو‌ها پرتاب کردند.

* تیم فوتبال ذوب‌آهن با به نمایش گذاشتن بنری، هفته تربیت بدنی را گرامی داشت.

* به جز محمد نژاد‌مهدی و یک بازیکن دیگر مس رفسنجان، همه نارنجی‌پوشان به سمت نیمکت ذوب‌آهن و محمد ربیعی، سرمربی سابق خود رفتند.

* از ذوب‌آهن محمدجواد محمدی که فصل گذشته در تیم هوادار حضور داشت به سمت نیمکت مس و ساکت الهامی رفت.

*چمن ورزشگاه فولادشهر از کیفیت نسبتا مطلوبی برخوردار است.

* برای لحظاتی از مسابقه دو توپ در زمین و در یک ناحیه وجود داشت که پس از انتقال توپ به اصلی به منطقه دیگری از زمین، توپ‌ جمع‌کن توپ دوم را برداشت.

* پس از پایان نیمه اول، نیمکت و بازیکنان مس اعتراض شدیدی به عملکرد داور داشتند.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1545607

مهمترین اخبار ایران و جهان: