نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 18:20

کنعانی شهادت «احمد بحر» را به حماس و ملت فلسطین تسلیت گفت

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد بحر» نایب رئیس و‌ رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین، این ضایعه را به رهبری حماس، ملت فلسطین و خانواده آن شهید تسلیت گفت.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (شنبه) ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد بحر» نایب رئیس و‌ رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین، این ضایعه را به رهبری جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، ملت فلسطین و خانواده آن شهید عزیز تسلیت گفت.

جنبش حماس صبح امروز (شنبه)، از شهادت «احمد بحر» نایب رئیس پارلمان غزه خبر داد و در بیانیه‌ای اعلام کرد که احمر بحر چند روز پیش در پی حمله ارتش رژیم صهیونیستی به پارلمان نوار غزه به شهادت رسیده است. (اینجا بخوانید)

سخنگوی وزارت امور خارجه در این رابطه تأکید کرد: رژیم آپارتاید صهیونیستی با به شهادت رساندن رئیس موقت مجلس قانونگذاری فلسطین و هزاران شهروند فلسطینی دیگر در نوار غزه و کرانه باختری طی بیش از ۴۰ روز پیاپی، ذات پلید، جنایتکار و ضدبشری خود را به جهانیان نشان داده است.

کنعانی افزود: بدون شک چنین جنایاتی، خللی در اراده راسخ ملت و جریان‌های مقاومت فلسطین برای ادامه مبارزه در مسیر آزادی کشورشان از اشغال رژیم اشغالگر صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی از مجامع، سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی خواست با عمل به مسؤولیت‌های خود و اتخاذ فوری اقدامات بازدارنده، ماشین کشتار هدفمند و تروریسم سازمان یافته رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین را متوقف کرده و جنایتکاران صهیونیست را در پیشگاه عدالت و قوانین بین‌المللی پاسخگو کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576751

مهمترین اخبار ایران و جهان: