نیوز سیتی!
12 آذر 1402 - 12:46

بیش از 6000 متر از محورهای برف‌گیر فلارد شانه‌سازی شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فلارد با اشاره به 6 هزار و 500 متر شانه‌سازی در محورهای برف‌گیر این شهرستان، گفت: تعمیرات تیغه‌های برف‌روب، دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و زنجیر چرخ‌های ماشین‌آلات برف‌روبی به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمد کریمی گفت: ‌۱۶ پرسنل در ۲ راهدارخانه فلارد با ۱۴ دستگاه سبک و سنگین مشغول خدمت‌رسانی در جاده‌های شهرستان هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فلارد افزود: تا کنون خرید و ذخیره ۲۶۰ تن نمک و ۲۵۷ تن شن، خط کشی تمام محورهای اصلی و ۲ محور فرعی به طول ۷۹ کیلومتر و تنقیه ۱۰ دهنه پل توسط پیمانکار و ۱۵ دهنه پل توسط پرسنل اداره انجام شده است.

وی ادامه داد: تنظیم و اصلاح ۴۵ هزار و ۹۰۰ متر قنو، ریزش‌برداری ۲۷ هزار و ۵۰۰ متر، نصب ۱۷۰ تابلو و علائم و جمع‌آوری گاردریل‌های فرسوده و نصب ۴۱۰ متر گاردریل جدید در حاشیه محورها از جمله اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

کریمی با اشاره به ۶ هزار و ۵۰۰ متر شانه‌سازی در محورهای برف‌گیر شهرستان فلارد، گفت: تعمیرات تیغه‌های برف‌روب، دستگاه‌های شن و نمک‌پاش و زنجیر چرخ‌های ماشین‌آلات برف‌روبی  به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی در زمستان انجام شده است.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1592207

مهمترین اخبار ایران و جهان: