نیوز سیتی!
02 دی 1402 - 23:14

تعیین خط اعتباری ویژه برای پرداخت تسهیلات در حال رایزنی است!

استاندار خراسان‌شمالی گفت: به زودی موضوع تعیین خط اعتباری ویژه در جلسه‌ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی مطرح و پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استاندار خراسان‌شمالی محمدرضا حسین‌نژاد استاندار خراسان‌شمالی در دهمین شورای برنامه ریزی و توسعه استان، اظهار کرد: تعیین خط اعتباری ویژه برای تسهیلات سفر رئیس جمهوری به استان در حال پیگیری و در این زمینه رایزنی های لازم در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه موضوع تعیین خط اعتباری ویژه و تقاضای افزایش اعتبارات برای پرداخت تسهیلات سفر رییس جمهور با پیگیری های مستمر انجام شده است گفت: به زودی این موضوع در جلسه ای با حضور مجمع نمایندگان استان با وزیر اقتصاد و دارایی نیز مطرح و پیگیری خواهد شد.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: پیگیری برای خط اعتباری ویژه نیازمند اقدام مشترک است تا کنار پرداخت تسهیلات مصوب سفر، تسهیلات تکلیفی نیز پرداخت شود.

وی تاکید کرد: ارائه برنامه‌ها از سوی دستگاه و نهادها به سرعت انجام شود تا جذب مناسب منابع مربوط به اشتغالزایی استان محقق شود.

حسین نژاد تصریح کرد: با توجه به اهمیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ در رونق اشتغالزایی، تا پایان هفته دستگاه های مرتبط برنامه های خود را به اداره کل اقتصاد ودارایی ارائه دهند.

استاندار خراسان شمالی ضمن تاکید بر اینکه در شورای برنامه ریزی استان به دنبال این هستیم که تصمیماتی که گرفته می شود در درجه اول بحث عدالت استانی در آن حاکم باشد، افزود: همچنین در راستای رسیدن این عدالت استانی کارگروه هایی ذیل شورای برنامه ریزی با دقت نظر موضوعات را دنبال می کنند به نحوی که کار کارشناسی لازم در موضوعات لحاظ شود.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1613795

مهمترین اخبار ایران و جهان: