نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 09:12

نماینده ولی‌فقیه در سمنان: کمک‌ها زودتر به مردم سیل‌زده کالپوش برسد

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: کمک‌هایی که برای مناطق سیل‌زده شهرستان میامی پیش‌بینی‌شده، هر چه سریع‌تر باید در اختیار مردم قرار گیرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد وقوع حادثه سیل در منطقه کالپوش و خسارات آن بودیم که با مردم عزیز این منطقه ابراز همدردی می‌کنیم.

وی تصریح کرد: از تمام مسؤولان استان سمنان به‌ویژه استاندار سمنان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان، فرمانداران، هلال‌احمر، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی، حمل‌ونقل جاده‌ای، گروه‌های جهادی و سایران که از ساعات اولیه حادثه برای امدادرسانی در محل حضور یافتند، قدردانی می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان ادامه داد: مردم سیل‌زده شهرستان میامی به گفته افرادی که در آنجا حاضر بودند، از حضور به‌موقع مسؤولان دلگرم شدند و این امر ارزشمند است.

مطیعی گفت: امیدواریم ستادی که به‌عنوان قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده در حال برآورد خسارت است، در یاری مردم کالپوش اهتمام داشته باشد.

وی بیان کرد: کالپوش، منطقه‌ای سردسیر است و باید زودتر به مردم خدمات‌رسانی شود. از سوی دیگر، کشاورزان، باغداران و دامداران آن منطقه دچار خسارت شده‌اند و حاصل زحمت یک‌ساله خود را در سیل از دست داده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: این اتفاق خسارت بزرگی برای استان سمنان بود و لازم است به‌صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد.

مطیعی گفت: کمک‌هایی که برای این عزیزان پیش‌بینی‌شده، هر چه سریع‌تر باید در اختیار آنها قرار گیرد تا بخشی از آلام این بزرگواران تسکین پیدا کند.

به گزارش فارس؛ بر اثر جاری شدن سیلاب در کالپوش، یک بانوی ۴۰ ساله مفقود شده و این سیلاب علاوه بر تخریب برخی منازل، به زیرساخت‌ها و ابنیه هم آسیب رسانده است.

پایان پیام/74002/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568851

مهمترین اخبار ایران و جهان: