نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 16:54

حضور حداکثری در انتخابات تیری در چشم دشمن است

امام جمعه پل‌دختر گفت: مجموعه نمایندگان لرستان که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید توان کاهش محرومیت‌ها،کمبودها و مشکلات استان را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از پل‌دختر، حجت‌الاسلام سید محسن موسوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: تریبون نماز جمعه لرستان محل مطالبه‌گری برای محرومیت‌زدایی از چهره لرستان و کاهش مشکلات مردم است که کمک و یاری سایر مسوولان را می‌طلبد.

وی افزود:تاکنون کمک‌ حال مطالبه‌گری نماینده ولی فقیه در لرستان نبودیم و عده‌ای نیز در شبکه‌های اجتماعی انقلت وارد می‌کنند، در حالی که باید مطالبه‌گر باشیم.

امام جمعه پل‌دختر گفت: مجلس عصاره ملت و به فرموده امام راحل در راس امور است و ایران قوی مجلس قوی می‌خواهد و این مردم هستند که عملکرد مجلس یازدهم را قضاوت می‌کنند.

وی مجلس قوی را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و افزود: تحقق این مهم نیازمند انتخاب صحیح است که در انتخابات آتی توسط مردم ولایت‌مدار، با انتخاب فرد نخبه، باسواد قانون‌گذاری و با روحیه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی رقم می‌خورد.

موسوی یادآور شد: برای رفع عقب‌ماندگی‌های گوناگون اقتصادی، فرهنگی و سیاسی در لرستان نیز مردم انقلابی و با بصیرت استان، با حضور آگاه و بصیر خود در انتخابات، نمایندگان اصلح را انتخاب می‌کنند.

وی افزود: مجموعه نمایندگان لرستان که توسط مردم انتخاب می‌شوند، باید توان کاهش محرومیت‌ها،کمبودها و مشکلات استان را داشته باشند.

امام جمعه پل‌دختر با گرامی‌داشت هفته بسیج به همایش شکوه اقتدار بسیجیان که امروز جمعه سوم آذر ماه به نمایش گذاشته شد اشاره کرد و گفت: این همایش در سراسر کشور در لبیک به ندای فرمانده کل قوا و رهبر بسیجی خود اتفاق افتاد که در این اجتماع حماسی با شکوه خاص، فریاد دفاع از مظلوم بلند شد.

وی بسیج را یک تفکر دانست و افزود: بسیج مکتبی است که انسان تربیت می‌کند و خط مقدم برای او همیشه ظلم‌ستیزی است و مقام معظم رهبری می‌فرماید بسیج حامی جمهوری اسلامی است و این یعنی اگر نظام و انقلاب و کشور تهدید شود، بسیج در خط مقدم از کشور و نظام حمایت و حفاظت می‌کند.

موسوی یادآور شد: مقام معظم رهبری حضور بسیج در میدان را تودهنی به استکبار می‌دانند و امروز با حضور خود در این همایش تودهنی به استکبار، آمریکا و اسرائیل زدند.

وی افزود: بسیج بزرگ‌ترین تشکل مردمی و از نهاد مردم است ومقام معظم رهبری بر مردمی ماندن آن تاکید و آن را راهنما و هدایت‌کننده می‌دانند و مطالبه معظم‌اله از بسیجیان تقویت روح تقوا و خداترسی و مهدویت‌گرایی است.

امام جمعه پل‌دختر گفت: رژیم صهیونیستی غزه را با خاک یکسان کرد اما نتوانست از استقامت مردم آن بکاهد و تنها دستاورد آن در جنگ ۴۵ روزه با غزه کشتار زنان و کودکان بی‌گناه و مظلوم بوده است.

 وی افزود:کابینه نتانیاهو کم کم باید آماده مرگ سیاسی خود باشد، چرا که فریاد شهرک‌نشینان صهیونیستی برای آزادی کسانی که در اسارت حماس هستند این است که نتانیاهو باید برود و این ذلت را خداوند برای آنها مقدر کرده است.

موسوی یادآور شد: حماس، جبهه مقاومت و انصا‌رالله یمن تقویت می‌شود و امروز همه ملت‌های دنیا علیه ظلم بی‌سابقه اسرائیل و از مظلومیت غزه بسیج شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583195

مهمترین اخبار ایران و جهان: