نیوز سیتی!
06 آذر 1402 - 18:56

اعزام هزار و ۲۰۰ دانش آموز خراسان جنوبی به اردوهای راهیان پیشرفت

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: در طی ۲۰ روز گذشته؛ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت هزار و ۲۰۰ دانش آموز خراسان جنوبی از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، هیئت رئیسه سپاه انصارالرضا (ع) استان صبح دوشنبه با مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی دیدار کردند.

سردار محمدرضا مهدوی، فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در این دیدار گفت: در هفته بسیج قریب به ۳ هزار و ۵۰۰ برنامه در سطح روستاها و شهرهای استان با محوریت جهاد تبیین برگزار شد.

وی عنوان کرد: در طی ۲۰ روز گذشته؛ در قالب اردوهای راهیان پیشرفت هزار و ۲۰۰ دانش آموز خراسان جنوبی از مراکز اقتصادی، صنعتی و پالایشگاهی کشور بازدید داشتند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) ادامه داد: ظرف ۱۵ روز آینده مرحله دانش آموزی اردوهای راهیان پیشرفت به پایان می رسد و بعد از آن مرحله دانشجویی را آغاز خواهیم کرد.

سردار مهدوی عنوان کرد: در راستای جهاد تبیین اقدامات خوبی توسط مجموعه بسیج و سپاه استان در حال انجام است و در این زمینه از ظرفیت همه اقشار مردم، اساتید و طلاب استفاده می شود.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) تاکید کرد: برای انجام کار فرهنگی اثر بخش در جامعه نیاز هست که تمام دستگاهای فرهنگی و اجرایی استان پای کار باشند تا اقدامات خوبی صورت گیرد.

حجت الاسلام کمالی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) در این دیدار به دغدغه‌های سردار مهدوی در رسیدگی به امور فرهنگی استان اشاره کرد و گفت: به دنبال ارائه ایده های جدید برای مسائل فرهنگی هستیم و برای این امر با مراکز فرهنگی و تبلیغی استان و مساجد اعلام آمادگی می کنیم.

وی عنوان کرد: متاسفانه انجام برنامه های فرهنگی در مساجد شاخص شهرستان بیرجند بسیار کمرنگ دنبال و پیگیری می شود.

کمالی ادامه داد: بدنبال این خاموشی و بی برنامه بودن؛ حضور و استقبال مردم از مساجد و امور فرهنگی کمتر شده و زمینه برای فعالیت های ضد فرهنگی معاندان و دشمنان فراهم می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) بر داشتن برنامه های فاخر، انگیزشی و جذاب برای جذب جوانان به مسجد تاکید کرد و گفت: باید برای رسیدن به این مهم تمام متولیان امر فرهنگی دست در دست هم تلاش کنیم.

پایان پیام/۳۶۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1586607

مهمترین اخبار ایران و جهان: