نیوز سیتی!
07 آذر 1402 - 14:32

تعداد ناوگان هواپیمایی کشور پاسخگوی نیاز مردم نیست

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه حدود ۷۸ فرودگاه عملیات پرواز را انجام می‌دهند، گفت: به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تعداد ناوگان هواپیمایی برای پرواز محدود است و پاسخگوی نیاز مردم نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم آباد، محمد حسین آجیلیان امروز ظهر در مراسم تودیع و معارفه مدیرفرودگاه شهدای خرم‌‌آباد با اشاره به اینکه جا به جایی در همه جا وجود دارد، عنوان کرد: فرودگاه دروازه ورودی و عامل توسعه شهر در همه حوزه‌ها به ویژه توسعه گردشگری است.

وی بیان کرد: سفر سریع و ایمن هواپیما است و هدف ما تامین پرواز و سفر ایمن برای مسافران است.

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور با اشاره به اینکه حدود ۵۶ فرودگاه عملیات پرواز را انجام می‌دهند، گفت: به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه تعداد ناوگان برای پرواز محدود است و پاسخگوی نیاز مردم نیست.

آجیلیان خاطرنشان کرد: هر شرکت هواپیمایی که تقاضای پرواز داشته باشد فرودگاه استقبال می‌کند و ارائه سرویس می‌کند، اما تداوم پرواز به عهده گردشگری استان است.

وی بیان کرد: تامین مسافر باید به گونه‌ای باشد که برای ایر لاین توجیه اقتصادی داشته باشد، و گرنه کار سیاسی در مقطعی جواب می‌دهد، بر اساس رابطه‌ای پروازی برقرار می‌شود اما تداوم ادامه ندارد.

مشاور اجرایی مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور، با اشاره به اینکه فرودگاه خرم‌‌آباد توسعه لند ساید و ایر ساید با هم انجام شده است، گفت: انتظاری که از معاون عمرانی استانداری داریم رفع مشکل محل عبور آب در جنوب غربی فرودگاه است که در صورت وقوع سیل سایت با مشکلی مواجه نشود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1587407

مهمترین اخبار ایران و جهان: