نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 15:38

مسجد جامع « چوار » به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود

فرماندار شهرستان چوار گفت: مسجد جامع شهرستان چوار بعد از ۱۱ سال کندی در تکمیل پروژه، به زودی پذیرای نمازگزاران خواهد بود.

ابراهیم یعقوبی فرماندار شهرستان چوار، ظهر سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسجد جامع این شهرستان به زودی پذیرای نمازگزان و برپایی نماز جمعه خواهد بود.  

وی افزود: با توجه به اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ و با توجه به جدیت پیمانکار پروژه و تلاش شبانه روزی و استفاده از تمام ظرفیت به فضل الهی به زودی با اتمام کار مسجد، پذیرای نمازگزاران خواهد شد.

فرماندار چوار یادآور شد: هر چند بیش از ۱۱ سال بود که ساخت این مسجد مورد کم لطفی واقع شده بود و این مدت زمان سبب شد روند پروژه طولانی و با کندی پیش برود ولی باتوجه به مطالبه اهالی این شهرستان ادامه ساخت این مسجد در دستور کار قرار گرفت. 

وی بیان کرد: لذا با توجه به اختصاص بیش از ۱۷ میلیارد تومان در ۳ طبقه به زودی تکمیل و در تلاش هستیم با احداث سالن جلسات مناسب و در خور شان مردم برای کارهای فرهنگی با ظرفیت حدودا ۳۲۰ نفر سالن اجتماعات مناسبی راه اندازی کنیم و برای کارهای فرهنگی و دینی و مذهبی و هنری مورد استفاده قرار گیرد. 

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، این مسجد با ۷۳۸ مترمربع عرصه و ۲ هزار و ۲۱۵ مترمربع اعیان در ۳ طبقه شامل زیرزمین، طبقه همکف و طبقه اول احداث می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1541095

مهمترین اخبار ایران و جهان: