نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 19:35

آغاز طرح انتظامی - ترافیکی زمستان 1402 در فارس

مراسم افتتاحیه طرح انتظامی- ترافیکی ویژه زمستان 1402 با حضور جانشین فرمانده انتظامی استان و مسئولان سایر دستگاه های مربوطه در شیراز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک زاده جانشین فرمانده انتظامی استان فارس در این مراسم که در مجتمع انتظامی شهید فعال شیراز برگزار شد، اظهار داشت: طرح انتظامی – ترافیکی ویژه زمستان 1402 در استان پهناور فارس با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه های مربوطه از جمله راهداری، هلال احمر، اورژانس، آتش نشانی و ... از امروز آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح روزانه 82 تیم گشت به محورهای مواصلاتی اعزام خواهند شد، گفت: در این خصوص 22 پاسگاه پلیس راه و 9 پایگاه زمستانه در حوزه ترافیک جاده ای انجام وظیفه می کنند.

سردار ملک زاده جاده، خودرو و انسان را سه عامل وقوع تصادفات رانندگی عنوان کرد و گفت: در این موضوع اگر هر کس نقش خود را به خوبی ایفا کند، می توان وقوع حوادث رانندگی را کاهش داد.

وی با تأکید بر لزوم فرهنگ سازی در حوزه راهنمایی و رانندگی، گفت: استفاده از ظرفیت های موجود، حضور موثر در محورهای مواصلاتی، احساس مسئولیت کردن همه دستگاه ها و نصب دوربین و رفع معایب آن ها در کاهش حوادث رانندگی بسیار تأثیرگذار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کلیه نهادهای دخیل در اجرای طرح زمستانه تقدیر و تشکر به عمل آورد.

در پایان این مراسم، رژه خودروهای پلیس و سایر ارگان های دخیل در طرح زمستانه با نظم و ترتیب خاصی برگزار شد.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602951

مهمترین اخبار ایران و جهان: