نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 22:59

امیر سرتیپ طالب‌زاده: نخبگان یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری هستند

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش، نخبگان را یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری دانست و تصریح کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ خلبان علی‌اکبر طالب‌زاده، معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش  در جمع نخبگان علمی دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، ضمن ابراز خرسندی از حضور نخبگان برتر علمی در این مرکز دانشگاهی، گفت: حضور پربار شما نخبگان در دانشگاه هوایی شهید ستاری یکی از نقاط قوت ارتش در حوزه علم و فناوری است.

وی با بیان اینکه آینده‌سازان نیروی هوایی ارتش در این یگان به دست شما نخبگان علمی تربیت و تحویل نیروهای مسلح خواهند شد، افزود: آینده روشنی برای نیروی هوایی ارتش در این مرکز علمی ترسیم شده و بی‌شک با تلاش شما و همت دانشجویان این دانشگاه، بتوانیم آینده‌ای بهتر و قدم‌های مثبتی در این زمینه برداشته و نیرویی در تراز انقلاب را به همگان معرفی کنیم.

امیر سرتیپ خلبان طالب‌زاده، اظهار کرد: وجود نخبگان علمی در دانشگاه هوایی شهید ستاری راهگشای بسیاری از مشکلات و گلوگاه‌هایی است که در نیروی هوایی وجود دارد و با تلاش و پشتکار همه شما می‌توان آن‌ها را برطرف و یک گام رو به جلو برداشت.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه اعضای هیأت علمی یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های انسانی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به شمار می‌آیند، خاطرنشان کرد: نخبگان و اساتید علمی با برخورداری از توانمندی‌ها و شایستگی‌های لازم، نقش قابل‌توجهی در توسعه و افزایش اثربخشی در دانشگاه‌ها ایفا می‌کنند.

امیر سرتیپ طالب‌زاده در پایان با تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ‌ نخبه‌پروری، تصریح کرد: مجموعه نیروی هوایی ارتش با جدیت به دنبال رفع موانع نخبه‌پروری و حل و پیگیری مسائل و مشکلات نخبگان است تا نخبگان به هدف نهایی در حوزه‌های تخصصی دست یابند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604307

مهمترین اخبار ایران و جهان: