نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 15:35

مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در زنجان اعلام شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان مسیرهای راهپیمایی ۱۳ آبان در مناطق مختلف استان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام علی ناصر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر زنجان از چهارراه امیرکبیر تا میدان انقلاب و از ساعت 9 و 30 دقیقه آغاز می‌شود و سخنران مراسم نیز «قاضی‌زاده هاشمی»معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان در مورد مسیر راهپیمایی 13 1 آبان در سایر شهرهای استان گفت: مردم شهرستان ابهر نیز از چهارراه امام حسین(ع) تا مسجد جامع و از ساعت ۱۰ صبح و مردم خرم‌دره نیز از میدان امام حسین(ع) به سمت چهارراه قائم(عج) تا مصلای نمازجمعه راهپیمایی خواهند کرد. 
وی ادامه داد: مسیر راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر قیدار نیز از میدان شهدا تا میدان معلم(مزار مطهر شهدا) و در شهرستان سلطانیه از مقابل مسجد فاطمه الزهرا تا مزار شهدا از ساعت ۱۰ تعیین شده است. 
ناصر اظهار داشت: شهروندان طارمی نیز در شهر آب‌بر از میدان امام علی(ع) تا مصلای نمازجمعه از ساعت ۱۰ صبح و ماهنشانی‌ها نیز از مقابل مسجد ولی‌عصر(عج) و از پارک شهدای گمنام راهپیمایی خواهند کرد. 
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان خاطرنشان کرد: مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهر زرین‌آباد شهرستان ایجرود از ساعت 10 . 30 دقیقه و از مقابل سپاه ناحیه تا میعادگاه نمازجمعه خواهد بود. 
وی ضمن دعوت از همه آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی ضداستکباری 13 آبان گفت: اقشار مختلف مردم به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان همانند سال‌های گذشته حضوری پرشوری در این راهپیمایی داشته باشند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558951

مهمترین اخبار ایران و جهان: