نیوز سیتی!
11 آبان 1402 - 09:53

روحانی اهل سنت: نگاهی بومی گزینی رئیس جمهور در کردستان قابل تقدیر است

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نگاه بومی گزینی و بهره گیری از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص بومی در راس دولت مردمی در کردستان قابل تقدیر است که بستر توسعه در استان را فراهم کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا سیدمحسن حسینی در بدو ورود رئیس جمهور به فرودگاه سنندج در استقبال از آقای رئیسی اظهار کرد: دومین بار است که به استان کردستان سفر می‌کنید مسلم است در هر سفری که به استان آمده‌اید خیر و برکت بوده است.

وی تصریح کرد: مهم‌تر از تمام برکاتی که دولت سیزدهم برای کردستان داشته است این بود که این استان همواره به یک پله برای ارتقای برخی افراد برای گرفتن سمت‌های کشوری بوده است.

وی افزود: دولت سیزدهم به نیروهای توانمند بومی توجه با بهره‌گیری از ظرفیت آنها بستر توسعه این استان را فراهم کرده است.

به گفته وی، کسانی که در کردستان خدمت می‌کنند با این مشی که در وجود شخص رئیس جمهور وجود دارد امروز دیگر مردم کردستان و این استان نه تنها پله‌ای برای ترقی برخی افراد نیست بلکه افرادی که در بدنه مدیریتی این استان قرار گرفته‌اند پله‌های پیشرفت این استان هستند.

امام جمعه اهل سنت کامیاران گفت: نگاه بومی‌گزینی و بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای توانمند و متخصص بومی در راس دولت مردمی در کردستان قابل تقدیر است که بستر توسعه در این استان را فراهم کرده است.

وی عنوان کرد: امروز اندیشه ئییس جمهور به وسیله استاندار بومی کردستان در این استان تداعی شده و بسترهای توسعه در این استان فراهم شده است.

انتهای پیام/2330/71

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1558507

مهمترین اخبار ایران و جهان: