نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 13:26

محرومیت سنگین بازیکن نساجی در لیگ قهرمانان آسیا

صابر حردانی مدافع راست نساجی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در دو بازی آینده آسیایی به میدان برود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، تیم فوتبال نساجی ایران که در سه مسابقه دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا یک پیروزی مقابل مومبای سیتی هند و دو شکست پیاپی برابر الهلال عربستان و نوبهار نمنگان ازبکستان داشت، در شرایطی باید خود را آماده بازی‌های دور برگشت کند که در دو دیدار آینده‌اش نمی‌تواند از دو بازیکن بهره ببرد.

امیرمحمد هوشمند، مدافع میانی جوان نساجی، دو هفته قبل با محرومیت سنگین کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا بخاطر اتفاقات دیدار مقابل الهلال عربستان مواجه و سه جلسه و هزار دلار جریمه شد که حالا یک رای تقریبا مشابه برای دیگر بازیکن این نماینده آسیایی ایران آمده است.

بنابر اعلام کمیته انضباطی ای‌اف‌سی، صابر حردانی بخاطر تکل خشن، لگد زدن و استفاده از نیروی بیش از حد در زمان ضربه به بازیکن نوبهار نمنگان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با محرومیت دو جلسه‌ای انضباطی مواجه شده است.

صابر حردانی در دقیقه ۵۰ مسابقه نساجی مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان، در یک صحنه که آفساید هم بود، در اتفاقی غیرمنتظره و عجیب بخاطر تکل خشن روی پای جمشید بولتابوئف، بازیکن حریف با کارت قرمز مستقیم مواجه شد که حالا علاوه بر یک جلسه محرومیت بخاطر اخراج، از یک بازی دیگر هم محروم است.

بنابر اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا، صابر حردانی از دو دیدار آینده نساجی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان و مومبای سیتی هند محروم است و مثل امیر هوشمند می‌تواند در آخرین بازی برابر الهلال عربستان شانس حضور در زمین را پیدا کند و البته هزار دلار هم جریمه شده است.

پایان پیام/۸۶۰۵۹/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559595

مهمترین اخبار ایران و جهان: