نیوز سیتی!
19 اردیبهشت 1403 - 15:16

یخبندان بهاری در کردستان!

مدیرکل هواشناسی کردستان گفت: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین ۲ درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید.

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج درباره آخرین وضعیت جوی آب و هوایی اظهار داشت: امروز امکان وقوع رگبارهای پراکنده و رعد و برق به ویژه در نیمه شمالی و غربی استان (شهرستان‌های بانه، مریوان، سروآباد، سقز، دیواندره، زرینه و بیجار) وجود دارد.

وی افزود: از امشب دمای هوای استان به طور میانگین 2 درجه کاهش یافته و در نقاط سردسیر به صفر و یخبندان خواهد رسید. امروز دمای سنندج بین 4 تا 21 درجه در نوسان است.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان درباره میزان بارش‌ها اعلام کرد: از فردا تا روز شنبه هفته آینده پدیده غالب رشد موضعی ابر در ساعات بعدازظهر و وقوع رگبارهای خفیف و پراکنده در انتظار است.

وی بیان کرد: در روزهای یکشنبه و دوشنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعالیت دارد.

صدیقی متوسط حداقل دمای کردستان را 3.8 درجه ذکر کرد و گفت: در طول شبانه‌روز گذشته قاملو با 0.3 درجه سردترین و سلین با 24.2درجه در برخی ساعات گرم‌ترین نقاط استان بوده‌اند.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان با اشاره به بارش‌های چند روز اخیر عنوان کرد: شهرستان بانه با 13.4 میلیمتر و هزارکانیان با 0.1 میلیمتر بیشترین و کمترین بارندگی را داشته‌اند.

انتهای پیام/481/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1711051

مهمترین اخبار ایران و جهان: