نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1403 - 18:57

محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد

رئیس اداره راهداری نطنز با بیان اینکه محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد، گفت: رانندگان آزادراه نطنز - کاشان را برای تردد انتخاب کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از نطنز، ساعتی پیش بارش شدید باران که موجب آب گرفتگی محور ترانزیت بادرود - کاشان شده و مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری بازگشایی شد، در حالی که به گفته رانندگان عبوری بر اثر شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده بود.

سعید احتشامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به نزول بارش باران و بروز برخی مشکلات، اظهار داشت: از رانندگان درخواست داریم برای سفر به کاشان از آزادراه  نطنز - کاشان تردد کنند تا مشکلی برای آنان به وجود نیاید.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز ضمن اشاره به تلاش همکاران در بازگشایی محورهای مواصلاتی، تاکید کرد: نیروهای اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای شهرستان نطنز در محورهای سیل‌گیر مستقر و مشغول بازگشایی مسیرها هستند.

وی با بیان اینکه بخشی از محور نطنز - کاشان که مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری باز شد، تصریح کرد: ورودی روستاهای  صالح‌آباد و‌ حسن‌آباد از توابع بخش مرکزی نطنز نیز در حال حاضر بسته است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان نطنز گفت: مسیر هنجن به سرآسیاب نیز که بر اثر جاری شدن سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود بازگشایی شد و تردد وسائل نقلیه در این محور ادامه دارد.

انتهای پیام/804/

منبع: تسنیم
شناسه خبر: 1703695

مهمترین اخبار ایران و جهان: