نیوز سیتی!
19 فروردین 1402 - 11:55

معاون رئیس‌جمهور: ۳۰۰ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی اعتراض دارند/ مبالغ پرداخت نشده معلمان در حال پرداخت است

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با اشاره به اعتراض ۳۰۰ هزار معلم به طرح رتبه‌بندی گفت: رئیس‌جمهوری پیگیر مشکلات معلمان هستند و مبالغ پرداخت نشده معلمان در حال پرداخت است و جای نگرانی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، سیدمحمد حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور با حضور در جمع معلمان شهرستان پاکدشت، پس از شنیدن صحبت ها و مشکلات آنها اظهار کرد: در حال حاضر دولت اهتمام ویژه‌ای نسبت به موضوعات معلمان دارد و دولت تحول محور است. در پرداخت حقوق کارکنان و کارمندان نیز مشکلاتی وجود داشت اما با تلاش و توجه دولت این مشکلات حل شد.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور در ادامه گفت: در سفرهای استانی پروژه‌های بزرگ در حال افتتاح است و با اجرای طرح‌های بزرگ سرمایه‌گذاری اشتغال آفرینی انجام می‌شود و البته باید در بخش‌های مختلف سرمایه‌گذاری شود تا تولید رونق و اشتغال‌زایی شکل بگیرد.

حسینی در ادامه به طرح رتبه‌بندی معلمان اشاره کرد و بیان کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان از 8 سال پیش کلید خورده بود و در حال حاضر 300 هزار معلم به رتبه‌بندی‌ها شکایت کردند.

معاون امور مجلس رئیس‌جمهور افزود: رئیس‌جمهوری پیگیر مشکلات معلمان هستند و مبالغ پرداخت نشده معلمان در حال پرداخت است و جای نگرانی نیست.

وی در ادامه اضافه کرد: طرح رتبه‌بندی دارای یک اشکال بود و آن پرداخت نشدن عادلانه حقوق معلمان است و در اجرای طرح رتبه‌بندی اشکالی رخ داده که با بیان دیدگاه‌ها می‌توان آن را اصلاح کرد.

حسینی در پایان به انتخاب وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: وزیر آموزش و پرورش باید در جهت بهبود کیفیت آموزش اقدام کند و باعث رشد سرمایه انسانی به لحاظ علمی شود تا شاهد تحول مثبت در آموزش و پرورش و کم شدن رنج معلمان و ارتقای سطح دانش در جمع دانش آموزان باشیم.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1135151

مهمترین اخبار ایران و جهان: