نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 17:41

برگزاری جشن «بهار ایران» در بوستان ولایت

جشن «بهار ایران» با اجرای برنامه‌های متنوع در بوستان بزرگ ولایت تا ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از برگزاری جشن «بهار ایران» با اجرای برنامه‌های متنوع در ضلع جنوبی بوستان بزرگ ولایت درب شماره دو، تا ۱۷ فروردین‌ماه خبر داد.

تورج فرهادی ضمن دعوت از شهروندان برای حضور در این جشن بزرگ که هر شب بعد از افطار تا ساعت 24 برگزار می‌شود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت نشاط خانوادگی در این ایام، جشن بزرگ بهار ایران به همراه اجرای استیج شادی، استندآپ کمدی، پخش موسیقی‌های شاد، گروه سرود و تواشیح و در بوستان بزرگ ولایت برگزار می‌شود.

 

وی با ذکر آنکه در حاشیه این برنامه نمایشگاه عرضه پوشاک، خوراکی و مواد غذایی برپا است که جذابیت خاصی برای شهروندان دارد، تصریح کرد: برگزاری جنگ شادی به همراه حضور خواننده‌های مطرح و گروه‌های آکروبات باز از دیگر برنامه‌های متنوعی است که در ایام نوروز در این محل اجرا می‌شود.

شهردار منطقه ۱۹ با بیان آنکه این مراسم با همکاری مناطق ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ برگزار می‌شود، افزود: گذرگاه اقوام، جشنواره غذای محلی، سوغات و صنایع دستی و اجرای آیین و رسوم نوروزی به همراه موسیقی محلی در نظر گرفته شده است، همچنین غرفه‌های سلامت بانوان، عفاف و حجاب، آموزش‌های شهروندی، فرهنگی، بازیافت، غرفه بازی‌های ورزشی، گردشگری و غیره در بوستان مذکور به شهروندان و مسافران نوروزی خدمات ارائه می‌دهند.

 

فرهادی همچنین در خصوص برنامه‌هایی که برای جوانان و نوجوانان در این محل در نظر گرفته شده است، گفت: در این مجموعه خدمات تفریحی مانند سرسره بادی، استخر توپ، ترامپولین، جزیره شن، قایق رانی، فوتبال دستی، تنیس روی میز، پرتاب توپ، تیراندازی با تیروکمان، تفنگ بادی، زبیپ لاین و راپل با فضایی ایمن ویژه گروه کودک و نوجوان به شکل رایگان ارائه می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1114651

مهمترین اخبار ایران و جهان: