نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 11:26

4 مدال رهاورد حضور دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در المپیاد‌های علمی

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: مریم صفایی‌راد از دبیرستان پژوهش در رشته علوم زمین موفق به دریافت مدال نقره، نگار مقدس در رشته سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از دبیرستان فرزانگان شهرکرد موفق به کسب مدال طلا، آتنا مهرانفر دانش‌آموز فرزانگان بروجن و زهرا کریم‌زاده دانش‌آموز پژوهش شهرکرد موفق به کسب مدال طلا در مرحله کشوری المپیادهای علمی شدند.

فاطمه رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱، یک‌هزار و ۵۳۶ نفر در ۱۳ رشته در المپیادهای علمی استان شرکت کردند که از این تعداد ۱۶۷ دانش‌آموز به مرحله دوم راه پیدا کردند و در نهایت چهار نفر از دانش‌آموزان استان به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس اداره استعدادهای درخشان اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: از این چهار نفر، دو نفر در رشته اقتصاد و مدیریت، یک نفر در رشته علوم زمین و یک نفر در رشته سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی وارد مرحله سوم شدند.

 وی افزود: در این مرحله مریم صفایی‌راد از دبیرستان پژوهش در رشته علوم زمین موفق به دریافت مدال نقره، نگار مقدس در رشته سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی از دبیرستان فرزانگان شهرکرد موفق به کسب مدال طلا، آتنا مهرانفر دانش‌آموز فرزانگان بروجن و زهرا کریم‌زاده دانش‌آموز پژوهش شهرکرد موفق به کسب مدال طلا شدند.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155251

مهمترین اخبار ایران و جهان: