نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 21:04

مسئولان گناوه شهید سلیمانی را الگوی خود در خدمت به مردم قرار دهند

گناوه- فرماندار گناوه گفت: همه مسئولان ادارات باید راه، منش و سیره شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و به خصوص خدمتگزاری به مردم و مردم داری را از آن شهید والامقام یاد بگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری عصر سه‌شنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان گناوه در سال جاری با اشاره به مناسبت‌های پیشرو اظهار داشت: در اردیبهشت ماه چندین مناسبت مهم پیش رو داریم که سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)، هفته معلم، کار و کارگر و هوای پاک و روز خلیج فارس از عمده آنها است و باید باشکوه و با برنامه‌های مناسب برگزار شوند.

فرماندار گناوه با تبریک سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره) افزود: امام راحل (ره) بر اساس نیاز کشور دستور تشکیل سپاه پاسداران را در سال ۱۳۵۸ صادر کردند تا از اسلام و مکتب و دستاوردهای انقلاب اسلامی محافظت کند.

سپاه دارای کارنامه درخشانی است

وی گفت: سپاه پاسداران از بدنه مردمی و از جوانان متعهد، انقلابی و وفادار و ایثارگر تشکیل شد و دارای کارنامه درخشانی از بدو تشکیل تاکنون و یکی از ارکان اصلی پیشرفت، امنیت و آسایش امروز جامعه است.

وی با بیان فرمایشات رهبری و امام راحل پیرامون اهمیت سپاه پاسداران گفت: این نهاد مقدس نه تنها برای انقلاب اسلامی و دوستداران انقلاب امیدآفرین و ارزش آور بود بلکه جایگاه و قداست آن به عنوان یک نیروی قوی و توانمند به دشمنان معرفی شد و مجبور به پذیرش آن شدند.

وی بیان کرد: از جوهره انقلاب اسلامی و سپاه پاسداران افراد بزرگی مانند شهید سلیمانی تربیت و پرورش یافتند و لذا دشمنان برای از بین بردن انقلاب اسلامی توطئه‌های فراوان به کار گرفته‌اند چون از تربیت شهید سلیمانی‌ها در متن این انقلاب وحشت دارند.

شهید سلیمانی الگوی مسئولان در خدمت به مردم

فرماندار گناوه با بیان اینکه شهید سلیمانی چراغ روشن و خاموش نشدنی برای ملت ایران و همه آزادگان جهان است، بیان کرد: همه مسئولان ادارات باید راه، روش و منش و سیره شهید سلیمانی را الگوی خود قرار دهند و به خصوص خدمتگزاری به مردم و مردم داری را از آن شهید والامقام یاد بگیرند.

مسئولان گناوه شهید سلیمانی را الگوی خود در خدمت به مردم قرار دهند

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید در دولت و نظام اسلامی با پیروی از این مکتب صادقانه و با تواضع و مردم داری و امانتداری برای خدمت رسانی شایسته به مردم تلاش کنیم و با افتخار، سربلندی، پاک دستی و پاکدامنی و بی مزد و منت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب خدمت کنیم.

فرماندار گناوه با تبریک پیشاپیش هفته بزرگداشت مقام معلم یاد و خاطره شهید استاد مطهری، گفت: روز معلم به نام شهید والامقام استاد مطهری نامگذاری شده است که افتخاری برای جامعه معلمان است.

وی گفت: معلمان دارای جایگاه رفیع و رهبران جامعه هستند که برای تربیت فرزندان ما تلاش می‌کنند.

صفری با تبریک پیشاپیش هفته کار و کارگر بیان کرد: کارگران دارای جایگاه رفیع و بلندی در پیشگاه الهی و جامعه دارد و باید قدردان زحمات این تلاشگران باشیم.

خلیج فارس محل رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ملت قهرمان ایران

وی با اشاره به بزرگداشت روز ملی خلیج فارس گفت: خلیج فارس محل رشادت‌ها، فداکاری‌ها، ملت قهرمان و غیور ایران اسلامی به ویژه مردم استان بوشهر است که در طول تاریخ با متجاوزان و مستکبران در این نقطه از کشورمان جنگیدند و آن را گورستانی برای متجاوزان مبدل کردند.

فرماندار گناوه بیان کرد: امروز نیز نام خلیج فارس به واسطه فداکاری‌ها و حماسه سازی های مردم باشرافت و مؤمن و متدین می‌درخشد و به گورستان استکبار جهانی مبدل شده است.

مسئولان گناوه شهید سلیمانی را الگوی خود در خدمت به مردم قرار دهند

تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس

فرماندار گناوه از حضور گسترده و یکپارچه مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد و افزود: قدس قبله گاه اول مسلمانان و قلب تپنده جهان اسلام است که سال‌ها استوار در برابر دشمنان ایستاده است و دشمنان را را به زانو درآورده است و به فضل الهی با نوید رهبری به زودی آزاد خواهد شد.

تاکید بر اطلاع رسانی خدمات انجام شده

وی با تقدیر از تلاش‌های همه مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی شهرستان گناوه در سال ۱۴۰۱ اضافه کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارت شهرستان گناوه گزارش عملکرد سالانه دستگاه‌های تحت نظر خود را به اطلاع مردم برسانید.

وی با اشاره به برخی اقدامات انجام شده در سطح شهرستان گناوه طی یکسال اخیر گفت: اقدامات زیادی در زمینه‌های مختلف در سطح شهرستان گناوه انجام شده است که مدیران ادارات و دستگاه‌های اجرایی باید به صورت گسترده و شایسته از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی اطلاع رسانی کنند.

فرماندار گناوه با اشاره به برنامه ریزی های سال جدید در شهرستان بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارت شهرستان نیازمندی‌های امسال را بر اساس بودجه اختصاص یافته از طریق مدیران کل به جدیت پیگیری کنند تا این پروژه‌ها به ویژه عملیاتی شود.

مسئولان گناوه شهید سلیمانی را الگوی خود در خدمت به مردم قرار دهند

ضرورت حفاظت از بیت المال و پیگیری امورات مردم

صفری از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست تا بر حفظ اموال بیت المال در ادارات نظارت و در نگهداری و مواظبت از آنها تلاش کنند.

فرماندار با تاکید بر اهمیت پیگیری کارها و درخواست‌های مردم بیان کرد: مسئولان و کارکنان ادارات در رسیدگی به درخواست‌ها و رفع مشکلات مردم تا حد ممکن و بر اساس قانون تلاش کنند و کار مراجعه کنندگان را به امروز و فردا محول نکنند.

در این نشست با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مختلف بزرگداشت هفته مقام معلم، هفته کار و کارگر و هوای پاک مدیران دستگاه‌های مربوط به بیان اهم برنامه‌های این هفته‌ها در شهرستان پرداختند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1158307

مهمترین اخبار ایران و جهان: