نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 15:04

کارگران پایه اصلی تولید در کشور هستند

مدیر عامل پتروشیمی استان ایلام گفت: کارگران به عنوان یکی از پایه های اصلی تولید از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌ شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، امروز سید غلامحسین گرشاسبی مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در مراسم تجلیل از کارگران پتروشیمی گفت: هفته کارگر فرصتی مغتنم برای ارج نهادن به مقام شامخ کارگر و تجلیل از کوشش و جهاد کارگرانی است که با اراده راستین خود در راستای توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی کوشیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه کارگران با مجاهدت خود چرخ تولید را می گردانند تا کشورمان بیش از گذشته شاهد پیشرفت و شکوفایی باشد، افزود: تلاش های صادقانه همکاران متخصص، متعهد و خانواده بزرگ پتروشیمی ایلام را قابل تقدیر می‌دانیم که با وجود مشکلات فراوان با همت خود، موجب بالندگی و افتخار این صنعت شده‌اند.

مدیر عامل پتروشیمی استان ایلام گفت: دشمنان همیشه درصدد براندازی نظام با ترفندهای مختلف است و عرصه صنعت و جامعه کارگری نیز از این ترفندها دور نبوده و همواره نوک پیکان دشمن بوده است.

گرشاسبی گفت: در فرهنگ اسلامی و ملی کشور ما ارزش های بسیاری چون جایگاه کارگر و زن وجود دارد که برجسته هستند، کارگر اگر در حین کار دچار حادثه ای شود شهید فی سبیل الله محسوب می شود و زن جایگاهی دارد که از بهشت بالاتر است، در واقع هر گوهری می تواند دچار آسیب شود هردوی این عزیزان ارکان اداره جامعه و خانواده هستند.

وی ادامه داد: بر اساس روالی که در کشور باب شده است هرساله در این روز عده ای از کارگران به عنوان‌ نمادین معرفی و تجلیل می شوند اما در حقیقت تمامی افراد در همه بخش ها و همه ابعاد کارگر نمونه محسوب شده و شایسته قدردانی هستند.

این مقام مسئول تصریح کرد: کارگران به عنوان یکی از پایه های اصلی تولید از ارزشمندترین سرمایه های اجتماعی هر کشوری محسوب می‌شوند، اهمیت جایگاه این قشر به ویژه در سال های اخیر یکی از کلیدواژه‌های نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) را به خود اختصاص داده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین نقش‌ها در حوزه تولید و اقتصاد را کارگران به عنوان پایه‌های اصلی تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کنند.

 گرشاسبی بیان کرد: نظام و انقلاب در هر شرایطی تمام‌توان خود را محدود به طبقه کارگر و زن کرده و آنرا هدف قرار داده‌اند، در جریان حوادث اخیر در چند ماه‌گذشته به وضوح دیدیم که دشمن چه فتنه هایی با سو استفاده از جایگاه زن در کشور انجام داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1186095

مهمترین اخبار ایران و جهان: