نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 17:30

بازدید یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۵۷ مسافر نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری دیدن کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عطا حسن پور امروز سه شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در نوروز امسال یک میلیون و ۴۸۰ هزار و ۳۵۷ نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی لرستان بازدید داشته‌اند.

وی اظهار کرد: در این مدت ۲۰۱ مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، ۲۰۰ بازدید از دفتر خدمات مسافرتی و ۲۶۳ مورد بازدید نظارتی از رستوران‌ها و مراکز پذیرایی و بین‌راهی انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان در خصوص بازدیدهای نظارتی نیز، ادامه داد: همچنین ۵۲ فقره تذکر و هفت فقره اخطار کتبی برای تعدادی از مرکز اقامتی، مسافرتی و پذیرایی صادر شده است.

حسن‌پور با بیان اینکه از ابتدای سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات ۷۳۲ بازدید توسط تیم‌های نظارتی انجام شده است، افزود: یک فقره شکایت از مراکز اقامتی، شش فقره شکایت از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها و سه فقره از مراکز بین‌راهی، سه فقره از مراکز پذیرایی و نیز سه فقره شکایت از جاذبه‌های گردشگری گزارش شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1127651

مهمترین اخبار ایران و جهان: