نیوز سیتی!
12 فروردین 1402 - 19:00

مادر شهیدان والامقام «ظهرابی» آسمانی شد

در ایام رحلت بانوی دو عالم حضرت خدیجه کبری (س)، مادر شهیدان والامقام «محمد و محمدعلی ظهرابی» به فرزندان شهیدش پیوست.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، همزمان با ایام رحلت بی بی دو عالم حضرت خدیجه کبری (س)، مرحومه مغفوره حاجیه خانم «نصرت رب» مادر شهیدان والامقام «محمد و محمدعلی ظهرابی» دعوت حق را لبیک گفته و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این مادر ایثارگر صبح فردا یکشنبه ۱۳ فروردین‌ماه ساعت ۹ صبح در بقعه حضرت احمد ابن اسحاق (ع) در شهرستان سرپل‌ذهاب با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.

همچنین مراسم ختم این مادر دلسوز نیز روز دوشنبه ۱۴ فروردین‌ماه از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و ۳۰ دقیقه در مسجد النبی (ص) طاق‌بستان کرمانشاه برگزار می‌شود.

گفتنی است، آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه پیام تسلیت مشترکی صادر کردند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدان گرانقدر ظهرابی

عروج بانوی مجاهد پرور «حاجیه خانم نصرت ربی» از نمونه‌های صبر و ایثار و مادر شهیدان والامقام محمد و محمدعلی ظهرابی موجب تالم و تاثر فراوان گردید.

بی‌شک همت و تلاش آن بانوی عزیز در تربیت فرزندان مومن، انقلابی و ولایت‌مدار که با مجاهدت کم نظیر پرچم جهاد و شهادت را در صراط مستقیم الهی و در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی به اهتزاز درآوردند برای همیشه ماندگار خواهد بود.

اینجانبان ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهیدان و مردم بزرگوار استان از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه علو درجات و برای بازماندگان اجر و پاداش الهی مسئلت می‌نماییم.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1121595

مهمترین اخبار ایران و جهان: