نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 10:45

توزیع مرغ در استان سمنان افزایش یافت/ آغاز ذخیره‌سازی گندم

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: برای تامین نیاز بازار، توزیع مرغ منجمد در سراسر استان افزایش یافته است.

محمد رضا صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن پاسخ به سوالی درباره کمبودهای مرغ و تخم مرغ در شهرستان‌های استان سمنان بیان کرد: در راستای تنظیم بازار، توزیع مرغ منجمد در سراسر استان افزایش یافته است.

وی افزود: دو رویکرد در ستاد تنظیم بازار در خصوص مرغ و تخم مرغ اتخاذ شد که یکی از آنها توزیع بیشتر اقلام مورد نیاز مردم با محوریت فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اقلام پروتئینی که بیشتر مورد استقبال هستند، بود.

معاون اقتصادی استاندار سمنان دومین رویکرد را نظارت دقیق‌تر برای عرضه تا رسیدن محصول به دست مردم دانست و تاکید کرد: نظارت بر کشتارگاه‌ها و محل‌های کشتار تا عرضه و توزیع در فروشگاه‌ها، تشدید شده است تا شاهد کمبودها نباشیم.

صادقی با بیان اینکه بازار طی روزهای آتی به تنظیم خواهد رسید، بیان داشت: تلاش کردیم تا نظام توزیع را در محصولات و اقلام اساسی مورد نیاز مردم تقویت کنیم.

وی همچنین به فرارسیدن فصل برداشت گندم‌ها در استان سمنان نیز اشاره کرد و افزود: باید تمهیدات مانند هر سال در زمینه ذخیره سازی گندم در سراسر استان به خوبی صورت گیرد تا بتوانیم نیازمان را تأمین کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182507

مهمترین اخبار ایران و جهان: