نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 18:41

ارتش و نیروهای مسلح در کنار مردم هستند

رشت - مسئول عقیدتی سیاسی ناوگان شمال با اشاره به مشارکت ارتش و نیروهای مسلح در رسیدگی به مشکلات مردم، گفت: ارتش و نیروهای مسلح طی این سال‌ها ثابت کردند که در کنار مردم و نظام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام امیرارسلان مرادی امروز پنجشنبه در مراسم غبارروبی مزار شهدای بندرانزلی، اظهار کرد: ایران اسلامی امروز به لطف نیروهای مسلح غیور و مقتدرش، یکی از قدرت‌های برتر منطقه و جهان است.

وی با بیان اینکه کشتی‌های ایرانی بیخ گوش آمریکا پهلو گرفتند، افزود: پهلوگیری کشتی‌های ایرانی در نزدیکی آمریکا درکشور هایی مانند برزیل و حوزه آمریکای جنوبی، بار دیگر اقتدار جمهوری اسلامی را به رخ جهان کشید.

مسئول عقیدتی سیاسی ناوگان شمال، افتخار آفرینی ارتش جمهوری اسلامی در عرصه‌های دریایی، زمینی و هوایی را وصف ناشدنی خواند و افزود: نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش یکی از فرمان‌های هوشمندانه و تاریخی حضرت امام بوده است.

حجت الاسلام مرادی با اشاره به تلاش دشمن در انشقاق بین ارتش و انقلاب اسلامی، تصریح کرد: نامگذاری روز ارتش صحه ای بر پذیرش انقلاب و جمهوری اسلامی از سوی این نیروی پرتلاش است.

وی با بیان اینکه امام (ره) خیال واهی دشمنان علیه ارتش را به یاس تبدیل کرد، افزود: ارتش با لبیک به فرمان امام (ره) در کنار سپاه، بسیج و نیروهای نظامی و انتظامی با پیروزی در جنگ تحمیلی دل ملت قهرمان ایران را شاد کرد.

مسئول عقیدتی سیاسی ناوگان شمال با بیان اینکه ارتش همچون دوران دفاع مقدس مقتدرانه در کنار نظام ایستاده است، گفت: نقش آفرینی ارتش در آوردگاه‌های مختلف تنها بخشی از اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی است.

مرادی با اشاره به مشارکت ارتش و نیروهای مسلح در رسیدگی به بحران‌ها و مشکلات مردم، بیان کرد: ارتش و نیروهای مسلح در طول این سال‌ها ثابت کردند که در کنار مردم و نظام هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146007

مهمترین اخبار ایران و جهان: