نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 18:04

امت اسلامی روزقدس انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام می کنند

اراک- نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تسلیت شهادت ۲ تن از نیروهای سپاه در سوریه گفت: امت اسلامی در راهپیمایی روز قدس بار دیگر انزجار خود را از رژیم اشغالگر غاصب صهیونیستی اعلام می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با صدور پیامی شهادت ۲ تن از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تبریک و تسلیت گفت.

امام جمعه اراک در این پیام آورده است: شهادت مظلومانه فرزندان دلیر اسلام و ولایت، پاسداران سرافراز میهن اسلامی، مدافعان حریم حرم، شعائر قرآنی و مستشاران نظامی، شهیدان مقداد مهقانی و میلاد حیدری که سحرگاه جمعه یازدهم فروردین ماه ۱۴۰۲ (نهم ماه مبارک رمضان)، در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در حوالی دمشق سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله (عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم شهید پرور ایران اسلامی، خانواده معظم شهدا، نیروهای نظامی و انتظامی و سبزپوشان سپاه پاسداران و خانواده‌های معظم این شهیدان گرانسنگ تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه شهدا و امام شهیدان علو درجات و حشر با اولیای الهی را مسئلت می‌نمایم.

این پیام می‌افزاید: بدون شک این حادثه تروریستی و حوادثی از این دست علیه ملت ایران، مقاومت، مردم سوریه و فلسطین و لبنان، نشان از شکست و زبونی دشمنان اسلام و انقلاب دارد و با توجه به نزدیک شدن به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس، ملت مؤمن و موحد ایران اسلامی و امت بزرگ اسلام با حضور در راهپیمایی این روز بزرگ بار دیگر خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم اشغالگر صهیونیزم فریاد می‌زند.

در ادامه این پیام آمده است: خداوند بر توفیقات همه سربازان و مرزبانان جبهه مقاومت و عزت و شرف بیفزاید و ما را در این امتحان بزرگ سرافراز نماید و قلب امام عصر ارواحنا له الفداه را از همه ما خشنود و به بازماندگان و دوستداران این شهدای گرانسنگ اجر و صبر و حسن توفیق عنایت فرماید و به رهبر و فرمانده گرانقدر کل قوا طول عمر با برکت عنایت و مشمول الطاف خاصه خود قرار دهد. ان‌شاءالله.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129807

مهمترین اخبار ایران و جهان: