نیوز سیتی!
16 فروردین 1402 - 16:10

دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی نوروز امسال در مازندران

ساری- رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشفیات ۵۹۵ میلیارد ریالی انواع جرایم اقتصادی در نوروز سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد محمدپور از دستگیری ۱۰۱ متهم اقتصادی و کشف بیش از ۵۹۵ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد و اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی در سراسر استان مازندران در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف انواع جرایم اقتصادی در حوزه‌های قاچاق کالا و ارز (سوخت، دام و …) و جرایم اقتصادی (احتکار، اخلال در نظام اقتصادی و…) شدند.

وی افزود: ارزش کشفیات مذکور طبق نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر ۵۹۵ میلیارد ریال برآورد شد و همچنین در این راستا ۱۰۱ متهم نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران تصریح کرد: در تعطیلات نوروزی با تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات تخصصی، کارآگاهان پلیس اقتصادی تعداد ۹۳ فقره پرونده در راستای جرایم اقتصادی تشکیل شد.

وی در ادامه بیان داشت: کشفیات شامل احتکار، اخلال در نظام اقتصادی، فرآورده نفتی قاچاق، دام سبک و سنگین قاچاق و سایر کشفیات قاچاق در عناوین مختلف بوده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره در سال جاری آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و مبارزه با هر گونه جرایم اقتصادی و مبارزه بلا قاچاق کالا و ارز را از اولویت‌های کاری و مأموریتی این پلیس دانست.

سرهنگ محمد محمدپور از هموطنان درخواست کرد: در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت‌های غیرقانونی در این راستا، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1129607

مهمترین اخبار ایران و جهان: