نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 22:31

اختصاص ۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیست محیطی استان خوزستان

معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌ زیست گفت: در دور دوم سفر ریاست جمهوری، ۸۰ میلیارد تومان به پروژه‌های زیست محیطی و تأمین تجهیزات پایش منابع استان خوزستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار محیط‌زیست خبرگزاری فارس به نقل از سازمان حفاظت محیط‌زیست، علیرضا نورمحمدی معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: بر اساس مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان خوزستان، ۸۰ میلیارد تومان اعتبار به پروژه‌های زیست محیطی این استان اختصاص یافته است.

وی افزود: با توجه به سفر ریاست جمهوری و همراهی رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با ایشان، به منظور تجهیز دستگاه‌های پایشی استان این اعتبار تصویب و ابلاغ خواهد شد.

 نورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح برنامه دو روزه سفر ریاست سازمان حفاظت محیط‌زیست به استان خوزستان پرداخت و گفت: سلاجقه به عنوان نماینده هیأت دولت در شهرستان‌های کارون، آغاجاری و شادگان حضور بهم رسانید و در راستای محرومیت‌زدایی مصوباتی برای این شهرها تصویب شد.

وی افزود: در روز اول سفر، با حضور رئیس سازمان حفاظت محیط زیست طرح ۳۹۵ هکتاری پرورش میگو در هندیجان به بهره برداری رسید.

به گفته معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط‌زیست، دیدار با خانواده شهدا، حضور در گلزار شهدای گمنام و بازدید از اسکله بحرکان در شهرستان هندیجان از دیگر برنامه‌های رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست در سفر به خوزستان بوده است.

نورمحمدی ادامه داد: در روز دوم سفر، دکتر سلاجقه در همراهی با ریاست جمهور، بازدیدی از تالاب شادگان داشتند و آخرین وضعیت تالاب را به ایشان گزارش دادند. 

وی در پایان گفت: حضور در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان آخرین بخش از سفر دو روزه رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به استان خوزستان بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1174607

مهمترین اخبار ایران و جهان: