نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 20:41

انتقاد استاندار تهران از ساخت‌وسازهای غیراصولی در بهارستان

بهارستان- استاندار تهران با انتقاد از ساخت‌وسازهای غیراصولی در بهارستان گفت: مردم از جابجایی‌ها و دخالت‌ها در حوزه شهری بهارستان ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فخاری عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری بهارستان با اشاره به اینکه شهرهای هوشمند در حال شکل گیری هستند اما در برخی شهرها و شهرستان‌های استان صنوف مزاحم در ورودی شهرها جولان می‌دهند اظهار داشت: باید نسبت به این موضوع توجه ویژه داشت.

استاندار تهران با انتقاد از ساخت‌وسازهای غیراصولی در بهارستان گفت: چه کسانی ساخت‌وسازها را در شهرها مدیریت و اجازه ساخت در خارج از ضوابط قانونی را می‌دهند باید تابع برنامه مدون و با برنامه‌ریزی بلندمدت و پژوهش مناسب به سمت توسعه حرکت کرد.

فخاری خطاب به فرماندار بهارستان بیان داشت: باید برای تکمیل چارت اداری شهرستان دوندگی و پیگیری مکرر داشته باشید و عدم خدمات‌رسانی شهری به مردم توسط شهرداری‌ها قابل توجیه و پذیرش نیست.

وی عنوان داشت: با توجه به هدر رفت آب تصفیه‌شده در تصفیه‌خانه‌های اسلامشهر و شاهد شهر این نکته بسیار حائز اهمیت است که باید از آن جلوگیری کرد چرا که استان تهران با بحران آب مواجه است و نباید حتی یک قطره آب هدر برود و همه مسئولین در این حوزه مسئول هستند.

استاندار تهران با تاکید بر اینکه مردم از جابجایی‌ها و دخالت‌ها در حوزه شهری بهارستان ناراضی هستند و مسئولین باید درست عمل کنند گفت: در این زمینه چاره اندیشی صورت بگیرد.

فخاری در خصوص کم‌کاری وزارت بهداشت در ساخت بیمارستان نسیم‌شهر نیز اظهار داشت: این مسئله باید با جدیت دنبال شود و ساخت بیمارستان در سفر رئیس‌جمهور اکیداً سفارش و تأکید شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1162251

مهمترین اخبار ایران و جهان: