نیوز سیتی!
06 اردیبهشت 1402 - 23:05

حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی لازم و ضروری است

اردبیل-مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل گفت: حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی و حل و فصل مشکلات آن‌ها بنابر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب لازم و ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور عصر چهارشنبه در آئین بدرقه اعزام به اردوی جهادی عهد خدمت دانشجو معلمان بسیجی دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار کرد: حمایت و پشتیبانی از گروه‌های جهادی و حل و فصل مشکلات آن‌ها بنا بر توصیه‌های رهبر معظم انقلاب لازم و ضروری است.

وی با گرامی داشتن یاد و خاطره‌ی شهیدان جهادگر تصریح کرد: یکی از اهداف جهادی سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی در منطقه محروم است و تمام تلاش بسیج سازندگی بر این است تا در حوزه‌های مختلف خدمت‌رسانی بی‌منتی را انجام دهد.

مسئول بسیج سازندگی استان اردبیل بیان کرد: در اردوی جهادی، دانشجویان با وضعیت زندگی یک منطقه محروم کشور در ابعاد مختلف فرهنگی، آموزشی، معیشتی آشنا شده و از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد می‌کوشند تا خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند.

نوظهور خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی با نیازسنجی و شناسایی محرومیت‌های مناطق مختلف استان می‌توانند با هم‌افزایی و همکاری دستگاه‌های دولتی، محرومیت‌زدایی را تسریع کنند و همراهی و همکاری با گروه‌های جهادگر و کاروان سلامت و محرومیت‌زدایی به مراتب در افزایش رفاه و آسایش مردم مناطق محروم تأثیرگذار خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، این مراسم با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان، رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرعین، سرپرست مدیریت پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان اردبیل، رئیس مرکز آموزش عالی آزادگان نیر و جمعی از کارکنان و دانشجو معلمان بسیجی در سالن همایش زنده یاد «دکتر هادی طرلانی» برگزار شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1170795

مهمترین اخبار ایران و جهان: