نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 00:31

نظامیان صهیونیست در شهرک حواره هدف تیراندازی قرار گرفتند

گروهی از نظامیان صهیونیست در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروهی از نیروهای ارتش این رژیم در نزدیکی شهرک حواره در جنوب نابلس هدف تیراندازی قرار گرفتند.

با این حال منبع مذکور مدعی شد این حادثه تلفاتی در پی نداشته است.

تنش‌ها در کرانه باختری فلسطین در بالاترین سطح خود است و هفته گذشته نیز گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی مسئولیت دو عملیات تیراندازی در شهرک حواره در جنوب نابلس را بر عهده گرفت.

«ابو جمال»، سخنگوی این گردان‌ها تاکید کرد که برای اولین بار، مسئولیت دو عملیات اخیر در حواره را بر عهده می‌گیریم و به زودی دست به عملیات‌های بیشتری خواهیم زد و دشمن صهیونیستی اگر می‌تواند جلوی این عملیات‌ها را بگیرد.

وی تاکید کرد که هر هفته عملیات‌های تیراندازی و انفجار بمب در مسیر صهیونیست‌ها به وقوع می‌پیوندد اما اعلام رسمی این عملیات‌ها بستگی به شرایط و برآورد فرماندهان گردان‌های شهید ابو علی مصطفی دارد.

ابو جمال تاکید کرد که اگر مصلحت ملت فلسطین در این باشد که مسئولیت عملیات‌های ضدصهیونیستی نامشخص بماند، ما در این باره سکوت خواهیم کرد.

وی اشاره کرد که عملیات‌های مقاومتی و شهادت طلبانه در کرانه باختری در نتیجه تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی برادرانمان در گروه‌های مقاومت از جمله گردان‌های شهید ابوعلی مصطفی به شدت افزایش یافته است.

پیش از این مرکز داده‌پردازی فلسطینی معطی در گزارشی اعلام کرده بود که طی ماه مارس، ۱۰۵۵ عملیات مقاومتی مختلف از جمله ۱۴۳ مورد تیراندازی و درگیری مسلحانه ثبت شده که ۵۴ عملیات تنها در جنین و ۴۶ عملیات هم در نابلس به وقوع پیوسته است. همچنین در ماه گذشته میلادی از بین ۱۰۵۵ عملیات انجام شده ۲۳۶ مورد در شهر نابلس، ۱۵۲ عملیات در شهر جنین، ۱۴۳ عملیات در شهر الخلیل و ۱۳۸ عملیات در شهر رام الله انجام شده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1126107

مهمترین اخبار ایران و جهان: