نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 15:39

۷۰ هزار مسافر نوروزی در کمپ های اقامتی بوستان های قم اسکان یافتند

قم-رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات شهرداری قم از اسکان ۷۰ هزار مسافر نوروزی در کمپ های اقامتی بوستان های قم خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام جوادیان ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت‌های کمپ‌های اقامتی و اماکن مسقف در شهر قم در ایام نوروز امسال اظهار داشت: تعداد ۱۷ هزار تخته چادر بالغ بر ۷۰ هزار نفر طی مدت ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۳ فروردین ماه امسال در کمپینگ های ایام نوروز در شهر قم اسکان یافتند.

جوادیان بیان داشت: بوستان‌های مهدی (عج)، امام رضا (ع)، فدک، نیایش، نیاز و غدیر از جمله بوستان‌هایی بودند که در مناطق مختلف شهر قم برای اسکان زائران نوروزی پیش بینی و تجهیز شده بودند.

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات شهرداری قم ابراز داشت: در برخی از شب‌ها که هوا سرد بود و بارندگی داشتیم مجموعه سوله‌های مدیریت بحران و سالن‌های ورزشی شهرداری با امکانات لازم میزبان مسافران نوروزی بود.

وی افزود: سالن‌های سرپوشیده ورزشی ظهور، شهید طاهریان، شهید حیدریان، شهید رضائیان و مهدیه اصفهانی‌ها جهت اسکان زائران در برخی از روزهای تعطیلات نوروز امسال در اختیار مسافران و زائران شهر کریمه اهل بیت (س) قرار گرفت.

جوادیان همچنین بیان داشت: پویش بهار تفریحات در راستای معرفی مراکز تفریحی و گردشگری قم به زائران شهر کریمه اهل بیت (س) در ایام نوروز امسال به اجرا درآمد که در این پویش ۳۰ مرکز تخفیفات بین ۱۰ تا ۵۰ درصدی را به مسافران نوروزی ارائه دادند و در طی این مدت بالغ بر ۳ هزار نفر در این طرح شرکت کردند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1125295

مهمترین اخبار ایران و جهان: