نیوز سیتی!
27 فروردین 1402 - 14:16

خانه «یاریگران زندگی» در ۵ شهرستان خوزستان راه‌اندازی می‌شود

اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در راستای توسعه برنامه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، خانه «یاریگران زندگی» در پنج شهرستان استان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود حمیدی نژاد پیش از ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: خانه یاریگران زندگی بستر مناسبی را برای اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی از جمله طرح «یاریگران زندگی» و طرح «توانمندسازی اجتماعی دانش آموزان» در خوزستان فراهم می‌کند که باید در راستای توسعه کمی و کیفی این فضاها در استان تلاش شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: در راستای توسعه برنامه‌های مبارزه با آسیب‌های اجتماعی در پنج شهرستان استان خانه یاریگران زندگی با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی راه‌اندازی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی ضرورتی فراگیر در سطح آموزش و پرورش خوزستان است، خبر داد: آموزش و پرورش خوزستان یکی از دستگاه‌های پیشرو در حوزه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی است و بالغ‌بر ۱۸ طرح را در این حوزه در دست اجرا دارد و خدمات متنوعی را به دانش آموزان و اولیای آنها ارائه می‌دهد.

حمیدی نژاد گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تربیتی یکی از مهم‌ترین راهبردهای تحولی برای افزایش تاب‌آوری دانش آموزان در برابر آسیب‌های اجتماعی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1153207

مهمترین اخبار ایران و جهان: