نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 16:16

بارش برف و باران در محورهای زنجان/ وزش باد پدیده غالب جوی در استان است

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بارش باران و برف در محورهای استان اشاره کرد و گفت: وزش باد نسبتا شدید تا شدید پدیده جوی غالب در استان است.

محمد محمدی، رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت راه‌های استان اظهار کرد: هم‌اکنون بارش برف و باران از محورهای سلطانیه-خدابنده- همدان، ابهر-خدابنده، زنجان-طارم و زنجان-تهم-چورزق گزارش شده است.

رئیس اداره مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان به بارش پراکنده باران در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین و زنجان-دندی اشاره و تصریح کرد: وزش باد نسبتا شدید تا شدید در سطح استان پدیده جوی عمومی است.

شایان ذکر است، کارشناسان اداره کل هواشناسی استان زنجان هشدار سطح قرمز کشاورزی را در استان صادر و توصیه‌هایی برای کمک به ایمنی تاسیسات و محصولات کشاورزی و باغی را ارائه داده‌اند.

کاهش محسوس دما و رفتن دما در اغلب نقاط استان به زیر صفر و وزش باد شدید و بارش برف از پدیده‌های جوی استان طی امروز و دو روز آینده در استان پیش‌بینی شده است.

پایان پیام/73004

منبع: فارس
شناسه خبر: 1119695

مهمترین اخبار ایران و جهان: