نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 13:29

جایگاه دانش‌آموزان دیلم در کنکور سراسری ارتقا یابد

بوشهر- امام جمعه دیلم گفت: در برهه کنونی رسالت مهم بر گردن ما به عنوان یک مسئول این است که باید زمینه موفقیت فرزندانمان را در کنکور و آینده تحصیلی فراهم سازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمود اسدی صبح یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان دیلم با دستور کار برگزاری کلاس‌های تقویت بنیه علمی و کنکور ضمن مهم و ارزشمند دانستن تحصیل و کنکور گفت: توجه به کنکور و تقویت دانش‌آموزان برای شرکت در کنکور سراسری یک ضرورت است و باید در این زمینه کار شود.

امام‌جمعه شهرستان دیلم افزود: در برگزاری کلاس‌های کنکور و تقویتی باید از ظرفیت دبیران بومی استفاده کنیم و به آنها میدان دهیم تا احساس سرخوردگی در آنها بوجود نیاید.

وی به ارزش علم و تحصیل اشاره کرد و ادامه داد: انسان تحصیل کرده و آگاه قطعاً ارزش بیشتری در جامعه دارند.

اسدی گفت: رسالت مهمی که امروزه بر گردن ما به عنوان یک مسئول این است که باید زمینه موفقیت فرزندانمان را در کنکور و آینده تحصیلی که به نوعی محلی برای آغاز یک هدف ارزشمند است فراهم سازیم.

امام‌جمعه شهرستان دیلم تاکید کرد: باید با یک برنامه‌ریزی مدون جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد در مدارس و نسبت به اختصاصی کار کردن تقویت آنها به صورت ویژه‌تر اقدام شود.

جایگاه دانش‌آموزان دیلم در کنکور سراسری ارتقا یابد

ضرورت همکاری همه مسئولان برای نتیجه گیری مطلوب در کنکور

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم ضمن تقدیر از حمایت مجموعه شورای آموزش و پرورش اظهار داشت: برای نتیجه‌گیری مطلوب در زمینه کنکور نیاز به یاری مسئولین و اولیا در زمینه مالی داریم چرا که بحث مالی از مسائل مهم است.

حسین رمضانی گفت: نتیجه‌گیری در کنکور روندی طولانی و هزینه‌بر است و می‌طلبد با توجه به هزینه‌های زیاد، اولیا و مسئولین بیشتر در امور هزینه‌ای کمک حال آموزش و پرورش باشند.

وی افزود: در بحث کنکور و تقویت بنیه علمی کارهای خوبی از جمله برگزاری کلاس‌های تقویت‌بنیه علمی و کنکور، حضور مشاورین ارشد استان و … انجام و یا در حال انجام است که امید داریم باعث نتیجه‌گیری مطلوب شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1137595

مهمترین اخبار ایران و جهان: