نیوز سیتی!
26 فروردین 1402 - 18:01

بازدیدهای مکرر از واحدهای تولیدی باید سبب رفع موانع شود

رشت- استاندار گیلان با تاکید بر رفع مشکلات در مسیر تولید گفت: بازدیدهای مکرر از صنایع و واحدهای تولیدی باید سبب تقویت تولید و رفع موانع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی ظهر شنبه در بازدید از یک مجموعه شرکت تولیدی خوراک دام و طیور و آبزیان در رشت، با اشاره به شعار سال تحت عنوان مهار تورم و رشد تولید از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری در سال مهار تورم و رشد تولید در اولویت دولت سیزدهم قرار دارد.

وی با بیان اینکه دولت برای تحقق شعار سال برنامه دارد، افزود: تنها راه برون رفت کشور از مشکلات و بهبود وضعیت تولید و اشتغال و معیشت کشور، اجرایی کردن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

استاندار گیلان با تاکید بر رفع مشکلات در مسیر تولید، تصریح کرد: بازدیدهای مکرر از صنایع و واحدهای تولیدی باید به تقویت تولید و رفع موانع بیانجامد.

عباسی با بیان اینکه دولت سیزدهم در حمایت از طرح‌های توسعه و تولیدات محصولات صادرات محور اهتمام ویژه دارد، گفت: حمایت از چنین شرکت‌هایی که در حوزه دام و طیور فعالیت دارند سبب می‌شود تا زنجیره ارزش افزایش پیدا کرده و در نتیجه کاهش هزینه، کنترل قیمت مرغ و دام طیور ایجاد و تمامی نیازهای داخلی تأمین شود.

وی افزایش تولید محصولات دام و طیور و آبزیان را برای کشور و این استان بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: محصولات، خوراک و مواد دامی و طیوری که در این شرکت بسته بندی می‌شود، تقاضای بسیار زیاد برای صادرات به کشورهای منطقه همچون روسیه دارد که نشان دهنده اهمیت افزایش تولید چنین محصولاتی در استان گیلان را دارد.

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توجه به علمی و نوین بودن روش‌های تولید ماهیان گرم‌آبی و سرد آبی و همچنین خوراک مورد نیاز آنان برای تولید، تصریح کرد: خوراک‌های آبزیان و محصولات گرم آبی و سرد آبی تولید شده در این مجموعه بسیار علمی و دقیق بوده و حتی خوراک دامی سبک برخی از دام‌ها هم در این شرکت تولید و به بهره‌برداری می‌رسد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1151607

مهمترین اخبار ایران و جهان: