نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 11:06

سرمربی بعدی چلسی مشخص شد؟

روزنامه اسپانیایی از توافق سرمربی پیشین تاتنهام با سران باشگاه چلسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، به نظر می‌رسد پس از رایزنی‌های طولانی سران باشگاه چلسی با گزینه‌های مدنظر خود برای هدایت این تیم، سرانجام توافق نهایی در شرف انجام است.

روزنامه مارکا خبر داده در صورتی که اتفاق خاصی رخ ندهد، مائوریسیو پوچتینو سرمربی پیشین تیم‌های ساوتهمپتون، تاتنهام و پاری‌سن‌ژرمن، هدایت آبی‌های شهر لندن را برعهده خواهد گرفت.

روزنامه چاپ مادرید نوشته مسائل باقی‌مانده میان چلسی و سرمربی آرژانتینی فراتر از موضوعات مالی و یا مدت قرارداد است چراکه پوچتینو این موضوع را برای تاد بولی و دیگر سران آبی‌ها روشن کرده که برای پروژه خود در لندن باید از احساس حمایت از طرف باشگاه برخوردار باشد.

یولیان ناگلزمن و لوئیز انریکه هم گزینه‌های هدایت چلسی بوده‌اند اما مارکا می‌گوید پوچتینو بیش از این دو نفر، بولی را متقاعد کرده است.

پوچتینو در حال حاضر از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن دستمزد دریافت می‌کند، چراکه در توافق سران باشگاه پاریسی و سرمربی آرژانتینی آمده که در صورت اخراج او و تا زمانی که پوچتینو هدایت تیمی را برعهده نگرفته، ارتباطات مالی آن‌ها همچنان برقرار باشد.

سرمربی آرژانتینی همچنین به نیمکت جذاب رئال مادرید هم فکر می‌کرد اما به نظر می‌رسد پس از اینکه به این نتیجه رسید که کارلو آنچلوتی قصد ترکی اسپانیا به مقصد برزیل را ندارد، تصمیم نهایی خود را برای سومین حضور در انگلیس گرفته است.

مارکا در پایان نوشته پوچتینو و بولی در تابستان و زمانی که توماس توخل از چلسی اخراج شد، با هم مذاکره کرده بودند اما سرمربی آرژانتینی به این نتیجه رسیده بود که آن زمان، موقعیت ایده‌آلی برای حضور در لندن نیست. حالا اوضاع تغییر کرده اما توافق نهایی باید صورت بگیرد.

چلسی در این فصل چهار سرمربی به خود دیده است. پس از توخل، گراهام پاتر هدایت چلسی را عهده‌دار شد. برونو سانتو هم یک بازی سرمربی آبی‌ها بود و حالا هم فرانک لمپارد تا پایان فصل روی نیمکت چلسی خواهد نشست.

فصل ناگوار تیم متمول شهر لندن در حالی در پایان خود نزدیک می‌شود که آبی‌ها هم‌اکنون در رده نازل یازدهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار گرفته‌اند.

پایان پیام/ 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166595

مهمترین اخبار ایران و جهان: