نیوز سیتی!
04 اردیبهشت 1402 - 11:10

نماز عید سعید فطر چگونه برگزار شد؟/معاون شهردار: جمعیت زیادی برای نماز آمدند

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به برگزاری نماز عیدسعید فطر در تهران اشاره کرد، گفت: جمعیت زیادی آمده بودند، تلاش کردیم به بهترین شکل مراسم برگزار شود.

حسین نظری معاون خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، به برگزاری نماز عیدسعید فطر  در تهران اشاره کرد و گفت: این نماز به خوبی برگزار شد.

وی با تأکید بر این موضوع که بچه‌های خدمات شهری تمام تلاش خود را برای برگزاری بهتر این نماز انجام دادند، گفت: امسال قدری کار متفاوت‌تر بود. ما همچنین ایستگاه صلواتی و پذیرایی هم داشتیم. 

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه جمعیت زیادی برای نماز آمده بودند، گفت: در تمامی نقاط نیروهای خدمات شهری مستقر بودند. نیروهای حوزه پسماند هم بعد از مراسم اقدام به تمیزکاری محیط کردند. نیروهای فضای سبز هم در محل حضور داشتند.

وی با تأکید بر این موضوع که از 25 اسفند 1401 برنامه‌ریزی برای برگزاری نماز عیدسعید فطر آغاز شده بود گفت: چندین جلسه برگزار و خدا را شکر به بهترین شکل مراسم  برگزار شد.

به گفته نظری، شهرداری تهران یک ویژگی دارد که اول از همه در برنامه‌ها حضور و آخرین نفر هم خارج می‌شود.

معاون شهردار تهران ضمن قدردانی از همکارانش در معاونت خدمات شهری گفت: از تلاش تمام همکاران تشکر می‌ کنم این نیروها همیشه در صحنه  هستند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1166607

مهمترین اخبار ایران و جهان: