نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 09:32

۵ سال کشمکش بر سر میراث پدری در علی آباد پایان یافت

گرگان- رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با تلاش رئیس حوزه قضائی دادگاه بخش کمالان به پنج سال کشمکش بر سر تقسیم ارثیه، پایان داده شد.

به گزارش خبرنگار مهر حیدر آسیابی صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: با تلاش رئیس حوزه قضائی دادگاه بخش کمالان به پنج سال کشمکش بر سر تقسیم ارثیه، پایان داده شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: اعضای این خانواده چهار نفره از حدود پنج سال پیش با مطرح کردن پرونده‌های متعدد در دادگاه و همچنین شورای حل اختلاف بر سر تقسیم ارثیه پدری با یکدیگر درگیر بودند.

آسیابی افزود: اختلاف اعضای خانواده به مرور زمان، عمیق‌تر شده و حتی به درگیری فیزیکی و تشکیل پرونده کیفری هم منتهی شده بود.

وی ادامه داد: با شدید شدن اختلاف و احتمال درگیری مجدد طرفین با یکدیگر، رئیس دادگاه ورثه را دعوت و پس از چند بار نشست و گفتگو، خوشبختانه بالاخره وراث بر سر نحوه تقسیم ارث، به توافق رسیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد اعضای این خانواده از حدود پنج سال پیش تاکنون ۲۶ پرونده با موضوع تقسیم ماترک (ارثیه) و نزاع دسته جمعی در محاکم این شهرستان طرح کرده بودند که پس از این توافق، همه این پرونده‌ها هم با رضایت طرفین مختومه شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156607

مهمترین اخبار ایران و جهان: