نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 11:22

۱۰۶وسیله نقلیه موتوری در پارکینگ مواد مخدر سمنان توقیف است

سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان گفت: پس از بازدیدهای صورت گرفته از پارکینگ‌های شورای مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد ۱۰۶ دستگاه وسیله نقلیه در این اماکن توقیف است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جعفر عبدالهی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی دادگستری سمنان از ساماندهی وسایل نقلیه توقیف شده در پارکینگ‌های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد و بیان کرد: پس از اخذ گزارش و بازدیدهای میدانی از پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد ۱۰۶ وسیله نقلیه موتوری در پارکینگ توقیف و مصادره شده است.

وی با بیان اینکه با ضرب‌الاجل به عمل آمده در تعیین تکلیف قانونی آن وسایل نقلیه پس از طی تشریفات قانونی و انجام مزایده میزان ۱۸ میلیارد ریال درآمد ناشی از فروش وسایل نقلیه موتوری توقیفی و مصادره‌ای به دست آمد.

رئیس کل دادگستری استان سمنان ادامه داد: در بهمن سال گذشته بود که به منظور اجرای دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مسئولان قضائی سراسر استان سمنان ضرب‌الاجل ۱۰ روزه صادر تا به بررسی و تعیین تکلیف قانونی وسایل نقلیه نگهداری شده در پارکینگ‌های آن شورا پرداخته و نتیجه اقدامات را گزارش کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1156895

مهمترین اخبار ایران و جهان: