نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 14:44

گره‌گشایی و جلوگیری از تعطیلی ۵۰ واحد تولیدی در مازندران

بابل- مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران با اشاره به این که سال قبل از ۳۰۰ واحد تولیدی در استان بازدید کردیم، گفت: از مشکلات فراروی ۵۰ واحد تولیدی گره‌گشایی شده است.

سید جواد حسینیان در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی بابل در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که بسیج کارخانجات در کنار برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و تفریحی کارگران، برای رفع موانع تولید و گره‌گشایی از مشکلات کارگری و کارفرمایی نیز برنامه‌های متعدد و متنوعی را در طول سال دارد.

وی برگزاری شیفت ایثار، حضور مستمر در مراکز صنعتی و تولیدی با عنوان پنجشنبه‌های امید با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی را از جمله طرح‌ها بیان کرد و گفت: تلاش داریم تا موانع تولید به صورت عملیاتی و جهادی رفع شود.

حسینیان یادآور شد: با حضور دستگاه اجرایی و مرتبط استان تلاش می‌کنیم تا گره‌ها و مشکلات فراروی را رفع کنیم و طی سال قبل سازمان بسیج کارگران از ۳۰۰ واحد تولیدی بازدید کرده است.

وی افزود: همچنین مشکلات فراروی ۵۰ شرکت واحد و تولیدی که دچار آسیب جدی بودند، گره گشایی شد و برخی از مجموعه‌های مهم تولیدی به چرخه تولید برگشتند و از تعطیلی کارخانه‌ها جلوگیری شده است.

حسینیان گفت: تمام تلاش سازمان بسیج کارگران کارخانجات این است تا از قطع زنجیره کارگر و کارفرما و تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری کنیم و توفیقات خوبی نیز در این مدت حاصل شده است.

مسئول بسیج کارگران و کارخانجات مازندران، کاهش نرخ بیکاری و کاهش نرخ تعطیلی واحدهای تولیدی در استان را از جمله دستاوردها بیان کرد و گفت: سال قبل با رشد ۹۰ درصدی افزایش اشتغال در واحدهای تولیدی استان روبه‌رو بودیم.

شعار سال با رونق تولید محقق می‌شود

حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مازندران نیز با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی به شعار سال جاری مبنی بر مهار تورم و رشد تولید اشتغال افزود: در این بازدید شاهد هستیم کارگران برای رونق تولید تلاش می‌کنند.

وی با تاکید بر این که برای ارتقای تولید باید همه دست به دست هم دهیم، افزود: امیدواریم تولیدات ایرانی سرآمد تولیدات جهان باشند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1159695

مهمترین اخبار ایران و جهان: