نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 14:16

توزیع خدمات مواسات در سراسر استان سمنان عادلانه باشد

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه توزیع خدمات مواسات در سراسر استان عادلانه باشد، گفت: شناسایی جامع و کامل مناطق کم برخوردار، از مهمترین اقداماتی است که باید صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر شنبه جلسه کمیته مواسات و کمک مومنانه به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی به میزبانی دفتر خود در سمنان ضمن بیان اینکه اقدامات مطلوب در حوزه قرارگاه کمک مومنانه و مواسات استان شاهد بودیم، تاکید کرد: خدمات بسیجیان به خصوص در دوران کرونا بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با بیان اینکه ما امروز به افزایش رضایتمندی و امید آفرینی در سطح جامعه و بخصوص محرومان و ساکنان مناطق کم‌برخوردار نیاز داریم، افزود: تلاش شود تا توزیع خدمات مواسات در کل استان به صورت عادلانه انجام گیرد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی و ارتقای هدف مند کردن اقدامات بسیج سازندگی بیان داشت: شناسایی جامع و کامل مناطق کم برخوردار، محروم و همچنین افراد نیازمند در استان امری حائز اهمیت است.

مطیعی بیان کرد: از تمامی ظرفیت‌ها، پویش‌ها و پتانسیل‌های موجود در سطح استان در حوزه مشارکت عمومی و اجتماعی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مومنانه و مواسات به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

وی در خاتمه ضمن اشاره به ضرورت استفاده از تمام ظرفیت‌های استان سمنان در زمینه خدمت رسانی به مردم به خصوص محرومان، بیان داشت: استمرار و مداومت در احساس و نیکی به نیازمندان امری ارزشمند و بسیار مورد توجه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1191895

مهمترین اخبار ایران و جهان: