نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 13:59

مشکلات روستاهای خوزستان به طور میدانی بررسی می‌شود

اهواز- نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مقرر شده که در سال‌جاری از همه روستاهای استان به منظور شناسایی و پیگیری مشکلات آنها به صورت میدانی بازدید بشود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محمد عبدالنبی موسوی فرد صبح امروز چهارشنبه ضمن حضور در روستاهای شهرستان باوی و بررسی میدانی مشکلات این روستاها بیان‌کرد: مقرر شده که در سال‌جاری از همه روستاهای استان به منظور شناسایی و پیگیری مشکلات روستایی بازدید بشود؛ امروز نخستین سفر به روستاهای استان از شهرستان باوی شروع شد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: برخی روستاهای این شهرستان نیازمند آب شرب پایدار هستند چرا که برخی از مردم آب آشامیدنی را می‌خریدند که این امر به مسئولان مربوطه اطلاع رسانی می‌شود.

امام جمعه اهواز، یکی از توصیه‌های مقام معظم رهبری را توجه به مناطق محروم به ویژه روستاها عنوان کرد و افزود: تاکنون به شهرستان‌های مختلف استان سرکشی انجام گرفته اما بازدید از روستاها زیاد نبوده و با توجه به جمعیت قابل توجه روستاها، رسیدگی به مشکلات اهالی در اولویت است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه نظام اسلامی توجه ویژه به مردم روستاها دارد، اظهار کرد: برای سال جاری در نظر گرفته شده تا آمایش سرزمینی از روستاهای استان تهیه بشود تا دیدارهای مردمی بیشتری در روستاها صورت گیرد.

نماینده، ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد: ائمه جمعه جایگاه اجرایی ندارند اما طبق دستور مقام معظم رهبری باید ارتباط تنگاتنگی با مردم داشته باشند و مطالبات و مشکلات مردم را بشنوند و به مدیران استانی و ملی ابلاغ کنند.

حجت الاسلام موسوی فرد گفت: برخی روستاها در خوزستان پنج خانوار بیشتر نیستند و برای خدمات رسانی بهتر به مردم این روستاها نیاز است که به روستاهای بزرگ‌تر ملحق شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1116195

مهمترین اخبار ایران و جهان: