نیوز سیتی!
09 فروردین 1402 - 12:59

ابراهیم عزیزی: تلاش جهادی مجموعه آبفا در تامین آب سال گذشته قابل تحسین است

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی ضمن تایید تلاش‌های صورت گرفته در حوزه مدیریت منابع آبی در شیراز و تامین منابع پایدار آب اظهار داشت: به تلاش در زمینه تامین پایدار منابع آبی جهت عبور از تنش‌های آبی ادامه خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  ابراهیم عزیزی در دیدار با بهمن بهروزی مدیرعامل آبفای شیراز ضمن تقدیر از این شرکت و رویکرد جهادی حاکم بر مجموعه آبفای شیراز اظهار داشت: علی‌رغم همه تنش‌های آبی سال گذشته، مردم شیراز کمتر دغدغه آب داشتند.

عزیزی تاکید کرد: امسال نیز در کنار سایر اقدامات، اولویت ما باید تامین آب پایدار برای شهرستان شیراز باشد که در این راستا باید از ظرفیت‌های بخش خصوصی، تسهیلات بانکی و دولتی می‌بایست بهره برد.

نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی همچنین با تقدیر از تلاش‌های انجام شده در روستا‌ها در سال‌های اخیر گفت: امسال تامین آب پایدار روستا‌های اطرف شیراز نیز یک اولویت برای آبفا است و باید برای آن برنامه‌ای مدون داشت؛ موضوعی که در سال‌های گذشته کمتر بدان توجه شده است.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه کشور در عین حال اظهار داشت: به نظر می‌رسد با استفاده از ظرفیت‌های مجلس و دولت نیاز است در برنامه هفتم توسعه، مسائلی را در بگنجانیم تا در نهایت مبنایی برای اقدامات بزرگ در حوزه آبفا قرار گیرد که این مساله مد نظر بنده است.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر لازم باشد وزیر نیرو و مسوولان آبفا را به شیراز دعوت خواهیم کرد تا با یک بازدید میدانی، نیاز‌های شهرستان را به ایشان بازگو کرده و برای جذب اعتبارات لازم اقدام نماییم.

عزیزی همچنین بر توجه آبفا به شهر صدرا نیز تاکید کرد و گفت: صدرا یکی از کانون‌های مهم جمعیتی شهرستان شیراز است و برای تامین آب این منطقه باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

بهروزی مدیرعامل آبفای شیراز نیز در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در طول یک سال گذشته جهت تامین آب شهرستان شیراز، بر اصلاح شبکه فرسوده آب شهرستان تاکید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1116207

مهمترین اخبار ایران و جهان: