نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 10:41

اعلام برنامه‌های سپاه لرستان در هفته سلامت/ خدمات درمانی رایگان در محله «فلک‌الدین» ارائه می‌شود

معاون معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان برنامه‌های هفته سلامت را تشریح کرد و گفت: گروه جهادی جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به منطقه نیمه برخوردار فلک الدین در خرم‌آباد اعزام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عبدالوحید ملک آرا با تشریح برنامه های هفته سلامت در معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار کرد: ویزیت پزشک عمومی، متخصص تغذیه و خدمات پرستاری رایگان در درمانگاه شهید امیری و درمانگاه های سپاه استان جهت خدمات رایگان به مردم ولایتمدار استان ارائه می‌شود.

وی افزود:کارگاه تخصصی مسئولین بهداری نواحی سپاه استان جهت هم اندیشی و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی و ارائه خدمات بهتر به مردم و پرسنل شاغل و خانواده هایشان برگزار می‌شود.

معاون معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به دیگر برنامه این معاونت در هفته سلامت ادامه داد: اجرای همایش‌های کوهپیمایی کارکنان سپاه، برگزاری کلاس‌های آموزشی، مشاوره و درمانی برای خانواده های بیماران صعب العلاج، برپایی ایستگاه‌های سلامت به منظور انجام تست‌های BMI برای نیروهای ستاد، از برنامه های سپاه در این هفته است.

ملک آرا، با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مناطق حاشیه نشین شهری، تأکید کرد: گروه جهادی معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان به مناسبت هفته سلامت، جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به منطقه نیمه برخوردار فلک الدین در خرم‌آباد اعزام می شود.

وی در پایان یادآور شد: ۳ تیم درمانی همراه با آمبولانس به اردوهای راهیان نور منطقه عملیاتی بازی دراز استان کرمانشاه اعزام می‌شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1175195

مهمترین اخبار ایران و جهان: