نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 18:45

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: مسؤولان به تأمین و تجهیز اماکن ورزشی کمک کنند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران گفت: مسؤولان استانی به تأمین و تجهیز اماکن ورزشی به‌ویژه در رشته وزنه‌برداری در استان‌ها کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران عصر امروز در دیدار با استاندار سمنان اظهار کرد: از همکاری و حمایت همه‌جانبه استاندار سمنان و مدیرکل ورزش و جوانان استان برای برگزاری اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بانوان کشور در شهرستان مهدی‌شهر تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: توانمندی و تلاش شبانه‌روزی استاندار سمنان زبانزد بوده و او جزو چهره‌های شاخص دولت سیزدهم است.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ایران ادامه داد: در حوزه زیرساخت و نرم‌افزاری در فدراسیون وزنه‌برداری دارای مشکلاتی هستیم و در استان سمنان با توجه به صنعتی بودن و همچنین نزدیکی به پایتخت پس از برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام‌شده، شاهد نتایج مطلوبی در چند ماه اخیر بوده‌ایم.

انوشیروانی گفت: در بحث تأمین و تجهیز اماکن ورزشی به‌ویژه در رشته وزنه‌برداری نیازمند کمک و همت مسؤولان استانی هستیم.

وی تصریح کرد: استان سمنان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه رشته وزنه‌برداری بوده و لازم است تا برای استفاده از این ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی‌های دقیقی با کمک و همراهی مسؤولان انجام شود.

سمنان؛ آماده برگزاری مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در دیدار با رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: رشته وزنه‌برداری موجب افتخار و مباهات همه ایرانیان و سبب اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در سراسر دنیا شده است.

وی تصریح کرد: خلقیات و آداب رشته وزنه‌برداری منبعث از منش پهلوانی و جوانمردی بوده و در استان سمنان، استعدادهای خوب و فراوان؛ اما گمنام در حوزه ورزش موجود است.

استاندار سمنان ادامه داد: توجه به نشاط و سرگرمی موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در رشته وزنه‌برداری جزو مدعیان بین‌المللی است.

هاشمی بیان کرد: رفتار ورزشکاران باید الگوی جامعه اسلامی باشد و حوزه ورزش و توسعه آن در حد مقدورات حمایت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال جاری شاهد رشد اعتبارات ورزشی در استان سمنان هستیم و سمنان آماده برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی و میزبانی تیم‌های ملی وزنه‌برداری است.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1176607

مهمترین اخبار ایران و جهان: