نیوز سیتی!
09 اردیبهشت 1402 - 18:34

عملکرد مدیران از پنج مسیر ارزیابی می شود

یاسوج- معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: از پنج مسیر عملکردهای مدیران مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد و تغییراتی در راه است

به گزارش خبرنگار مهر، حسن منصوری بعدازظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: جمع بندی‌ها در حوزه‌های مختلف همچون حوزه ستادی استانداری و فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی انجام شده و تغییراتی نیز در راه است تا جابه‌جایی‌ها انجام شود.

وی بیان داشت: با دستگاه‌های نظارتی و همچنین با معتمدین و متنفذین و کسانی که برای دولت قابل احترام باشند موضوع را در میان گذاشته و جمع‌بندی در خصوص عملکرد مدیران انجام می‌شود.

منصوری تصریح کرد: در کنار رسیدگی به مشکلات مردم و همچنین بازدید از روند پروژه‌های عمرانی و افتتاح و بهره برداری از آنها یکی از اهداف سفرهای استانی رئیس جمهور، ارزیابی عملکرد مدیران و دستگاه‌های مختلف است که پیش از سفر، جلسات کارشناسی را برای این موضوع برگزار می‌کنیم تا نیروهای تازه‌نفس و انقلابی بیش از قبل به کار گرفته شود تا بتوانیم خدمات بهتر و بیشتری را به مردم ارائه دهیم.

وی افزود: بعد از فرمایشات رئیس جمهور موضوع را به دستگاه‌ها ابلاغ کردیم این جابجایی‌ها انجام خواهد گرفت تا خدمت رسانی بهتر از گذشته شود.

منصوری با بیان اینکه سفرهای نظارتی نیز در استان‌ها خواهیم داشت، گفت: وعده رئیس جمهور مبنی بر اینکه باید یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود با جدیت دنبال خواهد شد و بازدید از سایت‌های مسکن امروز انجام شد.

وی افزود: پروژه مهم دیگر که به صورت جهادی و انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد کار شده پتروشیمی گچساران است که طی ۱۷ سال تنها ۳۰ تا ۴۰ درصد پیشرفت داشته اما در یک و نیم سال گذشته این پیشرفت به ۹۷ درصد رسیده است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1176351

مهمترین اخبار ایران و جهان: