نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 11:30

ادامه راه حاج قاسم با حمایت از مردم فلسیطن و قدس شریف خواهد بود/ نماز وحدت را در قدس شریف اقامه خواهیم کرد

مردم گنبدکاووس همچون دیگر شهرهای کشورمان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس و سردادن شعار مرگ بر اسرائیل انزجار تود را از رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل اعلام کرده و یادآور شدند که پرشور تر از گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کرده و در راه آزادی قدس شریف به میدان خواهند آمد.

گلستان - فاطمه عبدی: روز جهانی قدس روز حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است. علی‌رغم اینکه روز جهانی قدس توسط امام خمینی(ره) برای حمایت مردم فلسطین توسط ایرانیان مطرح و نامگذاری شد اما امروزه در بسیاری از نقاط کشورهای جهان، مردم دنیا با راهپیمایی خود در این روز از مردم مظلوم فلسطین حمایت کرده و انزجار خود را از جنایت های رژیم صهیونیستی اعلام می کنند.

مردم گنبدکاووس همچون دیگر شهرهای کشورمان با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس و سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل" انزجار تود را از رژیم جعلی و صهیونیستی اسرائیل اعلام کرده و یادآور شدند که پرشور تر از گذشته از مظلومیت مردم فلسطین حمایت کرده و در راه آزادی قدس شریف به میدان خواهند آمد.

کبری رستمی بانوی محجبه گنبدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس گفت: روز قدس صرفا یک راهپیمایی نبوده بلکه یک جهاد بزرگ علیه سرسخت ترین دشمنان اسلام است.

این فرهنگی بازنشسته  تصریح کرد: جهادی که با زبان روزه در دفاع از مردم فلسطین انجام می شود قطعا با سرنگونی غده سرطانی رژیم صهیونیستی همراه خواهد بود.

اکبر فدایی جانباز ۷۰ درصد که با همسر خود در این راهپیمایی شرکت کرده بود گفت : شهید حاج قاسم سلیمانی در یادداشت های خود پیچیده ترین و حساس ترین دوره فلسطین را عصر امروز بیان کردند و همواره از مردم فلسطین دفاع می کردند.

این جانباز هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: رژیم جعلی صهیونیست این بزرگ مرد را بزرگترین مانع خود در منطقه می دانستند و شهادت وی را با هدف رسیدن به اهدافشان برنامه ریزی کردند.

وی بیان کرد: خون حاج قاسم درخت مقاومت جهادی و شهادت را آبیاری کرد و تنها راه نجات قدس ادامه راه شهیدانی چون حاج قاسم سلیمانی است.

یکی از شهروندان گنبدی در راهپیمایی روز قدس گفت: شهید سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت بود و برای حمایت از فلسطین و مسجدالقصی مبارزات زیادی انجام داد.

حسین رضایی اظهار کرد: اگر آزادی قدس را بخواهیم باید در مبارزه استوار و مقاوم بوده تا رژیم صهیونیستی نابود شود.

مسعود عابدینی جوان گنبدی گفت: جوانان ما امروز باید مانند حاج قاسم در میدان رزم و دفاع از ارزش های قدس و نظام جمهوری اسلامی باقدرت، شهامت، شجاعت و روحیه شهادت طلبی وارد شوند.

وی خاطرنشان کرد: جوانان و مردم فلسطین بدانند که جوانان ایرانی چون شهید حججی، شهید مهقانی و دیگر شهدای مدافع حرم تا سرنگونی رژیم صهیونیستی از آنها دفاع و حمایت می کنند.

یک بانوی جوان گنبدی نیز در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در هتک حرمت به قدس شریف و  حمله به مردم روزه دار فلسطین نشان دهنده هراس و استیصال آنها از مقاومت و ایستادگی مردم فلسطین و همنوا شدن همه مسلمانان جهان در راه ازادی قدس است.

وی ابراز کرد: این جنایات نشان می دهد که قدرت مسلمانان روز به روز در حال افزایش بوده و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

کوثر عرب دختر جوان ۲۲ ساله گنبدی گفت: مردم سراسر جهان امروز با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی روز قدس پاسخ قاطعی به جنایات رژیم صهیونیستی دادند.

وی ادامه داد: بی شک این حضور گسترده و این اجتماعات با شکوه سراسری سرنگونی رژیم کودک کش صهیونیست را رقم خواهد زد.

مردم گنبدکاووس با وحدت یکپارچه خود به میدان آمدند و حمایت همه جانبه خود را در راه دفاع از حق و مظلومیت مردم فلسطین نشان دادند و امید داشتند که نماز وحدت را در قدس شریف اقامه خواهند کرد.

انتهای پیام/۸۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147195

مهمترین اخبار ایران و جهان: