نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:41

فرمانده سپاه استان تهران: شتاب فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل بسیار زیاد شده است

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران گفت: به همت مردم مسلمان جهان از شیعه تا سنی و آزادی خواهان جهان رژیم جعلی اسرائیل در حال نابودی است و شتاب فروپاشی آنها بسیار زیاد شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران پس از راهپیمایی روز قدس شهرستان پردیس در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته شهرستان پردیس که در خیابان فردوس منتهی به مصلی نماز جمعه برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور پرشور شهروندان در راهپیمایی ضد صیهونیستی، اظهار کرد: صیهونیست کشوری جعلی، ستمگر و خائن است که با توطئه بریتانیا و پس از کشتار یهودیان در اروپا شکل گرفت.

وی گفت: اروپائیان برای تفرقه بین کشورهای مسلمان و تجزیه آنها با پول صندوق ملی خود زمین هایی را از این منطقه خریده و برای حفاظت از زمین ها تسهیلات نظامی خریدند.

ذوالقدر افزود: کشور غاصب صیهونیستی امروز بمب اتم، جنگنده، نیروی دریایی و ناوگان دریایی دارد که تماما با حمایت دشمنان اسلام تامین شده تا بر کشورهای اسلامی تسلط داشته باشند.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب و حضور مردم در جبهه های مقاومت، توسط امام راحل روزی بدون جنگ افزار نظامی نامیده شد تا با سلاح الله اکبر ملت ها بتوانند برعلیه این رژیم غاصب بسیج شوند.

وی اضافه کرد: امروز قدرت های بزرگ جهان رو به افول هستند و در اروپا و آمریکا وحشیگری، فساد های مختلف، تقلب های انتخاباتی و غیره فراوان است و برای مقابله با ویروس کرونا عقب مانده بودند که این نشانه ای است که مردم مظلوم و زیر یوق استکبار بیدار شده‌اند.

 

ذوالقدر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در سال 1394 که فرموده بودند اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید، تصریح کرد: به همت مردم مسلمان جهان از شیعه تا سنی و آزادی خواهان جهان این رژیم جعلی در حال نابودی است و شتاب فروپاشی آنها بسیار زیاد شده است.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افزود: پس از انقلاب اسلامی سفارت اسرائیل را تعطیل و این محل را تقدیم فلسطینی‌ها کردیم و مردم این کشور بعد از چهل سال مبارزه با سنگ و انقلاب سنگ، امروز به همت مردم مسلمان جهان دارای موشک و تجهیزات دفاعی شدند و اراده اسلامی خود را راهی برای مقابله و مبارزه با اسراییل دانسته و شهادت و مجاهدت را در پیش گرفتند.

وی خطاب به حضار، ابراز کرد: تمام حاضران در این راهپیمایی عظیم با زبان روزه مسیری چندین کیلومتری را طی کردند و شعارهای ضد صیهونیست سر دادند و در این مسیر خردسالان، جوانان، پیر و جوان حضور داشتند که قطعا تاثیرگذار است و دعای شما بر سرعت نابودی صیهونیست خواهد افزود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1147995

مهمترین اخبار ایران و جهان: