نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 14:14

سیاست انزوای ایران در دنیا با شکست مواجه شده است

گرگان- عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی مقاومت و تقویت آن است، گفت: سیاست انزوای ایران به عنوان نقشه استکباران دنیا با شکست مواجهه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس گلرو ظهر جمعه در جمع راهپیمایان روز قدس گرگان ضمن تشکر از حضور پرشور آنها در حماسه سازی در این روز، اظهار کرد: جبهه مقاومت، امروز در بهترین شرایط خود قرار داشته و اسرائیل غاصب از این نگران است که پرتاب سنگ در غزه تبدیل به سلاح و موشک شده است.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی افزود: فلسطین و قدس به ناحق غصب شده و اکنون حدود هفت میلیون نفر از مردم مظلوم فلسطین در کشورهای دیگر آواره هستند.

وی بیان کرد: از اهداف روز قدس، احیای کشور فلسطین، مقابله با سلطه بیگانگان و تغییر ماهیت مساله فلسطین از ملی عربی به جهانی است.

گلرو با بیان اینکه قوم ظالم و فاسدی که بر سرزمین مقدس مسلط شده باید نابود و از صحنه روزگار محو شود، گفت: راهبرد ایران، مقاومت و تقویت آن و برگزاری همه پرسی در سرزمین اشغالی است که در سازمان ملل و شورای امنیت هم این طرح به ثبت رسیده است.

نماینده مردم سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هم اکنون این رژیم غاصب کاری کرده که زودتر از موعد تعیین شده به زوال نزدیک شده و ضعف و سستی درون رژیم صهیونیستی را فراگرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راهبرد جمهوری اسلامی مقاومت و تقویت آن است، عنوان کرد: سیاست انزوای ایران به عنوان نقشه استکباران دنیا با شکست مواجهه شده است.

گلرو افزود: هم اکنون روابط جمهوری اسلامی با عربستان به سمت عادی شدن پیش رفته تا شکست نقشه شوم دشمنان آشکار شود.

عضو کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حوزه هسته ای هم دشمنان بر سر خود می زنند که چرا در اشتباهی راهبردی از توافق هسته ای با ایران خارج شدند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1147607

مهمترین اخبار ایران و جهان: